Blogia
imma

I tot segueix igual,,,,

Quan vaig començar escriure aquest blog, encara estava treballant a la Fundació Vila Casas amb en Xevi, des d'aquells dies fins ara, han passat molts dies i moltes coses. Dos estius seguits veient-nos cada dia, i un hivern sencer veient-nos cada cap de setmana, és fàcil crear vincles.. La veritat és que el setembre passat ( joer aviat farà un any!!!) vaig tenir fins i tot una crisi, al pensar que canviaria el meu ritme de vida, que hauria de deixar la Funda "per força", i fins i tot vaig arribar a capficar-me pensant que potser s'acabaria de cop i volta l'amistat i que no ens tornaríem a veure.. i no va ser així, normalment ens vèiem cada setmana, ens enviàvem sms o ens trucàvem. De mica en mica, em vaig acostumar a no anar a la Funda, i a no veure gaire en Xevi, suposo que t'acostumes a tot, i l'ex pis de Girona ens ho passàvem molt bé... i bé no m'enrotllo...
ara feia gairebé dos mesos que no veia ni sabia res d'ell, i avui hem quedat a una cafeteria de la bisbal, ha sigut com sempre, ha entrat amb el posat de "soy un tipo duro" m'acabo de dutxar, ens hem acollonat durant una estoneta llegint cadascú un diari diferent, i hem estat xerran com si ens haguéssim vist abans d'ahir... si mira... tot segueix igual... potser el tems passa, les coses canvien... però en el fons sempre som els mateixos... segur?

bona nit..zzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzz imma......

0 comentarios