Blogia
imma

primavera

primavera Se’m tanquen els ulls, encara no entenc com en ferran pot despertar-se al matí tan panxa content, jo tardo segles a despertar-me, fins i tot estic a mig dia i encara arrossego son de la nit... A mi m’agrada la nit, i m’agrada el matí per dormir. M’encanta dormir, si pogués dormiria cada matí fins ben tard! I la tarda me la passaria mirant la tele o fent qualsevol cosa ben improductiva. Però no, estic a la facultat davant del teclat amb mil treballs per fer, ben cansada, em pesen els ulls, tinc molta son! Ara si tingués un llit m’adormiria, i si tingués en ferran m’adormiria abraçada a ell, i somriuria i em diria hola maca, amb veu molt tendre com fa sempre ell. Perquè a vegades arribo tard a dormir i en comptes d’enfadar-se perquè al obrir el llum de l’habitació el desperto, es posa a somriure i em diu que m’estima, i això em fa sentir tan bé! No sé com explicar-ho, M’agrada valorar les petites coses, i veure que sóc afortunada, que m’estimen i que estimo, i que després de molt temps sentint-me sola ara fa temps que gairebé mai m’hi sento. Ell significa molt per mi, és el meu millor amic, el meu ninu, el meu nen, i jo per ell també sóc molt...

Que nyonya que estic avui, però ja se sap... Quan veus que tens un roser preciós que fa roses noves cada dia, i que és de color vermell com de vellut.....
Bona tarda imma!!

3 comentarios

ruru -

nena y si dema quedem al bar aquell maco ,, a les 8:30 ???' digues algo ,, jeje besitos

emma -

conseqüències: ...decideixes anar al concert de la oreja! xDDDDDD

cogollo -

que macu!! :))