Blogia
imma

Qui sóc?

Qui sóc? eterna pregunta... qui sóc realment?ò què sóc? a vegades no em conec... Com puc intentar ser jo mateixa si no sé qui sóc? Com puc actuar normalment si no sé qui sóc?
sovint descobreixo parts noves de mi, que m'agraden.. i moltes d'altres que no m'agraden gens... Sempre m'estic redescobrint... suposo que si no fos així.. no seria la vida...

Buuuf quants tòpics!!!

Ahir em va trucar en Ferrran dient que vindria avui en comptes de divendres , com fa sempre. Resulta que la seva mare necessitava un acompanyant per anar a un sopar a l'escola de la germana petita de'n Ferran. En Ferran té una germana de 14 anys que va a les Alzines.. (col·legi de l'Opus, només de nenes, que van totes amb uniforme de faldilletes de quadrets vermells...) La veritat és que no m'imagino gens, però gens ni mica, en Ferran enmimg dels pares de pijaria rancia d'aquesta escola...
A veure, jo no tic res en contre de les Alzines, però, personalment maaaaai dels maais hi portaria cap filla meva. Em pregunto, com pot ser que amb el que s'ha hagut de lluitar per una educació coedueducativa, amb les lluites que encara hi han per desvetllar el currículum ocult que descriminen a les dones i a les minopries ètniques... com pot ser que encara hi hagin escoles d'aquest tipus??i a sobre amb concerts de la generalitat+ Bçe, deixem=ho est÷a, ara nomçes em vull imaginar i riure per sota el nas, en Ferran assegut a una taula envoltat de pares de l´Opus... jejejeje
no sé què ha passat en el teclat però sç han canviat els accents i les coses de lloc...
aaaaaaaaaaaaahh
Bé vaig a fer feina que no acabo res...

Bona tarda... miss Imma 2004 :P

2 comentarios

rouse -

No me llames dolores llamame Lola... Buscando follón por Barcelona!
Jo comparteixo les teves idees de no saber qui ets, jo tampoc quin dia avui!
Soc a Montilivi ala ordinadors, he arribat a les 11h i fins ara no m'he pogut assentar als ordinadors!

imma -

o me llames dolores llamame lolaaaaaaaa!!!!!!!!!