Blogia
imma

Per sant Jordi espiga l'ordi

Per sant Jordi espiga l'ordi Aviat será Sant Jordi, de fet serà aquest divendres. M'encanta, és un dia que sembla festiu sense ser-ho... i semrpe tinc una sensació ben curiosa d'aquest dia.
Quan era més petita, m'encantava passejar-me enmig de les parades de roses, i llibres, quan vaig ser més adolescent sommiava amb una rosa i un príncep blau que me la regalés i fins i tot tenia traumes, tipu peli americana quan veia que es repetien els sants jordis i a mi no em regalaven roses.
Un any, un bon amic em va regalar una rosa, va ser un any curiós. Aleshores vaig entendre que les roses també es poden regalar per una amistat... Fins i tot un any em van reglar una ponzella (kikirikig jeje) i també vaig ser feliç.
L'any que vaig conèixer en Ferran, li vaig enviar un sms dient-li que vingués a veure'm per Sant Jordi , ho vaig fer expressament per obligar-lo que em comprés una rosa... però em va enviar un altre sms dient que no podia pas pujar a Girona, i en aquell missatge hi havia una rosa feta així @)------^ @)----^ em va fer molta gràica, i de fet, ja no esperava res més. Aquell any Sant Jordi queia un dimecres. El divendres vam quedar com de costum, i vaig proposar anar a prendre alguna cosa, i vam anar a un pub irlandès a Girona, per sorpresa meva no em va regalar cap rosa, ni res, però tampoc vaig voler menjar-me més l'olla, i vaig intentar no pensar-hi més, tampoc tenia la suficient confiança com per fotre crits (ara pot ser si :P). Quan vam tornar al cotxe, vaig veure que a la part de darrera hi havia alguna cosa que feia pensar en una rosa... i vaig pensar que devien ser imaginacions meves... Però la sorpresa va ser immensa, quan vaig entrar al cotxe, i em va dir que tenia una cosa per mi, va agafar de darrera el cotxe un ram de roses GEGANT!!!!!!!!!!! i me'l va regalar, crec que vaig començar a tremolar i a plorar com una boja, mai m'havia fet tanta il·lusió una cosa, quan ja em pensava que no em regalaria res, vaig veure que m'havia regalat el ram de roses més bonic que havia vist mai!!

El vaig assecar i encara el tinc guardat a casa, els altres rams no els he assecat, perquè si comencés així pot ser no acabaria!! ;P

Bon dia imma!!!!

i "vet aquí un gat" "vet aqui" un gos, aquest conte ja s'ha fos!!

Aqeust any li regalaré una rosa a la meva rouspi jejejeje

10 comentarios

Anónimo -

link

rouspi -

Jo sóc la Rouspi i la que he rebut la rosa de Sant Jordi de mans de l'Imma! jo també li he comprat una, totes dues la vam comprar en una parada d'una associació de disminuïts de Girona. Moltes gràcies Imma per tot el que fas per mí!

imma -

merci Manel és la primera rosa de l'any....

emma que puta ets jejejee :PPP muuaks guapa

polux benvingut de nou guapeton!!

cogollo, bé tu ja ho saps tot :p

turandot si, fan ilu les flors!!

rur, merci mama feliç sant jordi també per tu!!

imma -

aaah i feliç sant jodri papa!!jeje

RURU -

ET recordo jeje q el ram encara es a casa disecat , i encara fa goig ,,`petons mona, i feliç dia de sant jordi

Turandot -

Jo tb record el primer mega ram que me va regalar el meu al.lot... jurch... a mi ja se m'acabaren les flors, buaaaaa
( tenc la vena dramàtica molt accentuada darrerament, pero no és res greu :p )
Ei, feliç sant Jordi ;)

cogollo -

@)---8-----

xD

Polux -

Bonita historia, por cierto hacia tiempo que no te visitaba y me gusta el cambio de imagen. Un saludo.

emma -

no sóc tonta! això ho has escrit per recordar-li a en ferran que continues volent una rosaaaaa!! :P :P :P

Manel -

Per si de cas, acepta la meva rosa:
@->-