Blogia
imma

no m'entenen

La setmana passada vaig fer una visita guiada pel museu en castellà, de fet eren 30 persones: 20 catalanes i 10 castellanes. vaig fer tots els esforços del món perquè em quedés una visita més o menys decent, ja que era la primera que feia, però tot i això, es veu que al acabar la visita, una gent es va queixar a consigna que no m'havien entés...... no sé, ja sé que el meu castellà deixa molt que desitjar, però d'aquí a que no m'entenguin.... és una mica fort.. avui no m'han fotut crits, però m'han avisat, que havia de llegir més en castellà que això no podia ser......

Em fa una ràbia!!!!!!!! Són uns torre collons, ja que a més era una visita totalment gratuita, ni ells pagaven ni jo cobrava més.... aaaaaaaaais m'ha entrat un mal rotllo...... Aquesta tarda n'he hagut de fer una altra de visita, però era poca gent, 8 persones, 4 catalans i 4 valencians que m'entenien perfectament en català... i m'he quedat amb el català..... apa docs!!!!!! però igualment..... suposo que hauré de practicar mi castellano!!!!!!!

bona tarda imma!!

3 comentarios

Turandot -

si de cas ara et coment en la lengua del imperio :p jejeje, broma

rrrruru -

si a practikar castellano , jejeje i deixa de ferte mala sang ( ui ha quedat molt asesi aixo ) si , jaja q res no val la pena , tu a lo teu , i anar fent.,.. no t'hi fixis tant en lo q fan en loq diuen etc etc etc , val '' te volia trucar i al final no ho he fet,, muacckis ...dema ,. o sigui avui truco ,, petonsssssssssssssss

cogollo -

ummm. Mira ke de vegades soc jo el que té problemes per entendre el castella de depèn ki.