Blogia
imma

Tirurits farcits i altres...

Tirurits farcits i altres... Mai he explicat el perquè de tirurits, i menys de tirurits farcits... potser no fa falta que ho expliqui... però de cop i volta me n'han entrat ganes... ara em podria inventar una història fantàstica buscant orígens màgics a aquesta paraula... però no ho faré :P jeje tinc massa son per començar a pensar, si normalment em fa mandra quan estic mig adormida com ara encara en tinc més! Nyyyyam estic menjant un trosset de pastís d'aquell que anuncien que només posant la pasta dins un bol i després al forn es fa, i és realment boníissiiim!!!
Bé dons, ara farà uns quatre o cinc anys, no recordo bé, quan encara estava estudiant història de l'art, em vaig fer molt amb una noia de Camprodón, ens ho passàvem molt bé juntes, i amb les altres noies, de fet vaig passar els moments més feliços de la carrera, fins que es van acabar... Doncs aquesta noia, sempre jugava a inventar-se paraules, un fars de riure, i una de les paraules que va posar de moda, va ser TIRURiT.. d'aquí en van derivar d'altres, tirurita (nick que utilitzo habitualment...) tirurits farcits... jeje i d'altres... tot era tirurits, vam arribar a perdre vocabulari i tot! Si teníem gana dèiem, ostres tinc la panxa tirurítica.... quan vèiem passar un noi guapo dèiem, ostres aquest és molt tirurit en canvi el del costat no és gaire tirurit... jejeje era tot una altra època... tot i que a mi em van quedar gravats.. sobretot al fer servir Tirurita de nick... i no sé, sempre m'ha fascinat el so de tirurits farcits si ho pronuncies molt ràpid! ja sé que sembla una tonteria... però... se'n fan tantes de tonteries a la vida!!

Bona nit tirurita imma!!!

Pd: per cert he anat a veure Peter Pan... sempre poro amb pelis com aquesta... perquè recordo que jo tampoc volia crèixer.. però tothom sap que de nen que no creix només n'hi ha un i aquest és ell, Peter Pan.. snif snif.. condemnats a fer-nos grans....

Ara questa noia i jo gairebé mai parlem... han passat coses, coses que no tinc ganes de parlar.. però tot i això, quan somio amb tirurits... recordo... que algún dia vaig ser la Tirurita... i encara tinc alguna cosa de tirurita!!!

2 comentarios

imma -

hòstia si quins records!!!!!!!!! jajajajaajjaaja muaaaaks

cogollo -

i el canal de xat de IRC hispano #tirurits (ja expirat) que? :)