Blogia
imma

clapada!!!

Realment avui quan he intentat aixecar-me del llit, no he pogut!! estava cansadíssima! ahir vaig anar a dormir molt tard, mirant miss espanya.. si si, vaig arribar al pis,i em vaig trobar a dos dels meus companys de pis fent una porra per a veure qui guanyava el concurs de miss espanya, bastant patètic però cert, i jo m'hi vaig enganxar. A mi m'agraden molt les dones, trobo que la dona té un cos bonic, i m'agrada mirar i observar, però, realment les noies que surten cada any a miss espanya, no m'agraden, potser perquè les maquillen exessivament, o no sé, però les trobo totes iguals i sense cap interès, almenys per mi, tot i que en teoria és la noia que representa el sublim de la bellesa espanyola... bé entre gustos... El pitjor potser, és mister espanya, ho vaig veure l'any passat, només un trosset, i vaig quedar més que farta... qui pot considerar guapos aquells kens arrepentits amb dents profidents i rialla més falça que l'aznar? no sé.. encara no entenc ocm han pogut estereotipar la bellesa, com han gosat reduïr la bellesa a unes mides, unes mides inqüestionables (o no) que tothom hauria de tenir i seguir... com han pogut fer degenerar tant, un concepte tan ampli tan increiblement subjectiu com és la bellesa... per què? no ho sé...
Hauríem de trencar, reivindicar la puresa de la bellesa en si, de la idea general de bellesa no les fan les mides...

bona tarda imma!!

4 comentarios

imma -

jjaja, si polux, jo si fos el jurat et donaria la màxima puntuació en pots està segur!!! jajaja
Turandot ja ho saps hem de fer la revolució!!

mama, ja dormiré ja :) jajaa

Turandot ( la revolucionària) -

Eiii, si!!!, reivindiquem !!! Fora les mides!!! Amunt la bellesa en tota la seva abstracció :p

Que no hi ha gent lletja, sino mala de mirar :P (broma)

Polux -

Mmmmm...el año que viene me presento a mister españa; sonrisa cigarrito y risa demencial, igual gano :)

ruru -

dosn a fer nones ...... apa , titimo .. muacckis