Blogia
imma

I ara diuen que nevarà...

Va haver-hi un temps, de pre adolescent i adolescent, que era ( o pretenia ser) ecologista, suposo que va ser influència directa del capità enciam... i del boom green peace, el cas és que jo hi creia en els "postulats" ecologistes, reciclar, i mirar més pel medi ambient... han pasat els anys, i crec que m'he tornat més passota... pot ser només em vaig apuntar a una moda... i després em preguto, si realment només segueixo modes, com aquesta de fer blogs i escampar la meva intimitat pel món??? o tinc idees pròpies? no ho sé, és bastant fort pensar això ara mateix, a aquestes edats... Sempre intentant sortir d'allò que està escrit, però en el fons sempre he fet allò que està escrit, i a sobre al peu de la lletra!!!

Hem arribat tant lluny que hem eliminat l'hivern dels calendaris... hem fet un món tropical en tots sentits... Visca Visca el bikini i el tanga!!!

On ets hivern perquè ens has deixat orfes de la teva fred... suats tot el dia, amb el cel assolellat... crec que has escoltat les meves pregàries, ja que avui m'he llevat amb el dia gris .... i m'he sentit afortunada... ja sé que després em queixaré i voldré sol, i fulles verdes i floretes i cursileries de primavera.. però sempre vull alguna cosa per queixar-me...
Invació de gent... crec que he de sortir dels pcs??.....

Bon dia imma!!!

2 comentarios

imma -

:)

la hora de las brujas -

Inma, tranquil.la!tots hem seguit aquestes modes, jo la primera. I no penses que vas deixant la teva intimitat per ahí, sino que deixes una huella de ti en aquest mon, per sempre.
Un abrazo