Blogia
imma

diumenge tot s'ho menja!

diumenge tot s'ho menja! M'he llevat suada!! kina merdeta! no ho entenc! estem en ple mes de febrer i fa una calor que no vegis! què ha passat amb l'hivern aquest any? s'ha mort?? on ets hivern te n'has anat de vacances? i has deixat a la primavera fent hores extres??? no ho entenc! A mi m'agrada el fred, sortir al carrer i haver-te d'abrigar, portar bufandes. gorros, que nevei una mica.. però res, aquest any. cada dia sol, ja hi han arbres florits... ens estem tropicalitzant! aviat anirem amb "taparrabos" i prou! ais no m'ho vull ni imaginar tot el món amb "taparabos" aiaiaiaiai em ve mal de cap només de pensar-ho.....

ja sé que és un post insubstancial, perquè quan parles del temps és perquè realment no tens res interessanta dir... quan et trobes algun veí, o arribes algun lloc i la vergonya ( nos e sap perquè) se t'apodera, l'única cosa que se m'acut és parlar del temps, o quina calor o quina fred! mai ho he entès... si et trobes algun vell amic i el primer que feu és parlar del temps.. anem malament, això vol dir que no teniu res en comú, a part de dir si fa bon temps o no?, i això és molt trist... ho dic seriosament... a mi m'ha passat... i és trist, pensar que pot ser amb aquella persona hi havies arribat a tenir converces increibles i ara només us ve al cap dir. - fa dies que no plou oi?
pot ser és per trencar el gel i després es passa a parlar de coses més interessants, però si això no passa, malament rai!

Divendres vaig anar a veure Thirteen, em va agradar, em pensava que seria més una peli d'adolescents que només pensen en follar, tipu American pie, i en resum és una cosa així, però tractat des d'un punt de vista molt més cruel i pot ser al mateix temps més real... no sé... fa reflexionar, em va agradar, de les que he anat a veure ultimament ( léase LA sonrisa de mona Lisa) és de les que m'han agradat més... després vaig quedar amb en fer, i vam anar a veure un concert d'Ska, tocaven Skarface i the select, ostres feia temps que no anava a un concert d'Ska!!!!! buuufff, crec que entre en fer i jo fèiem pujar la mitjana d'edat, que devia rondar als 19 20 anyets jejeje, no és que en tincgui molt més jo (en tinc 23) però... al costat de nens de 18. 19 anys, em sento grandeta... aiaiaiai... és que ja són nayets ja!!! bé docs la recomano, si teniu temps anar a veure aquest film de Catherin HArdwicke...........

Bon diumenge immma!

1 comentario

emma -

d'aquestes converses se'n diuen converses fàtiques. Estableixen contacte... sí que és per trencar el gel, a vegades no ens atrevim a parlar directament sobre un tema i parlem d'altres temes per veure si pdoem establir una bona comunicació amb la persona que tenim al davant.
en el cas dels ascensors... és perquè suposo que no suportem el silenci.