Blogia
imma

una altra llista....

m'acabo de trobar a la cris, i m'ha dit,que mirés la web del gencat que ja han sortit les llistes... sí, les llistes de cua per arribar a ser profe algún dia... quan? no ho se´.. ja es veurà...
Per quantes llistes passem al llarg de la nostra vida? és increible... hi han llistes d'esperes per tot... per entrar a l'escola bressol, per entrar al cole públic, per entrar al cole privat, per anar a l'institut de torn, per entrar a fer la carrera que vols, i si no pots entrar t'has de fotre... i ara llista per treballar de profe... quants anys aniré passant d'un número a un altre? infinits.. i mentrestant què faré? i quan em cridin on estaré? arribaré a temps d'agafar el telèfon? estaré fent una altra cosa i no m'interessarà? què és el que vull realment? no ho sé...
A sobre, és un número d'una llista provisional... provisional, fins quan? tampoc en tinc idea...
Vull fer alguna cosa... no estic trista ni moixa, ni res d'això.. estic apàtica... aquests dies no estic trobant gaire sentit a res del que estic fent.. ja m'agrada, ja m'omple d'alguna manera, però en el fons no trobo els perquès.. pot ser ho faig per tenir alguna cosa a fer.. no ho sé.. Avui no sé res...

bon dia imma

4 comentarios

Turandot -

Eiii jo tb tic a una llista enooorrrrme per ser profe i fins enguany a sobre exenta.
Però no passa resss tot se supera i tot s'arregla? com? no ho sé, és un miracle!

imma -

hi vaig avui a la pera!! jeje dimecres dema no!!

ruru -

aquet noi cada dia m'agrada mes ,, s'ha de tenir una paciencia infinita,,, molta, i arriva lo q arriva, i punt o sense punt com diria l'emma , jejjela vida es tonta i rara, i les cosas van com van i a vegadas s'ha de tenir lo q diu en ferran ,,,,pacienbcia ,,
i si vols un concell truc a a figueras nomes per saber ,, i spots a veriguar el tlf del de la pera dons sense manias el trucas,,, saps l'apellido ??? total nomes li vols fer una pregunta i ja esta, i desprs apuntat a les llisttas tottes , i lo de l'academia ??? apa anims , q tot va lent , aixo es segur segur segur .ah mira qdiu el refranyy
ULL BLAU I CELLA ROSSA , FAN GALANT MOSSA ,,
es maco oi ??? apa titimo , ah !! jo volia venir el dijous a veuret, com es q vas a al pera abans de marxar???
el mati vindra en ferran a buscarte a la pera??
no seria millor q i anessis avui ?? no se
apap titimo depres te truco

cogollo -

tot arribarà, suposo. Hem de tenir paciencia. Molta