Blogia
imma

Dimarts,,,, marts marts!!

Ahir va ser estressant, a les 10 del matí ja m'esperaven una colla de nens de 3r d'Eso per fer la ruta del call jueu. Com que eren de un cole de Girona ja s'ho coneixien una mica, i a més sabien bastant de la història dels jueus, segurament perquè ho havien fet a l'escola, total que no els vaig haver d'explicar gaire res, perquè ja s'ho sabien casi tot... només els havia d'anar preguntant i ja ho feien tot jeje, a la tarda tres quarts del mateix, tot i que eren més grans estaven més cansats i l'única cosa que tenien ganes era d'aanr a fires!!!

Vaig acabar tan cansada, que al final no vaig anar a música, perquè no podia amb mi mateixa, tot i que em va fer mal no anar-hi ja que m'agrada molt, però què hi farem!! Primer és la salud! (que exagerada que són vaya tela!!!)

Ara aniré a buscar un sobre per portar al cole que haig d'anar a fer pràctiques, i ja estaré.. apa doncs, no tinc gaire res a explocar, he descobert que no m'agrada gaire anar a Fires, és agobiant i no hi trobo sentit, de totes maneres com que no puc evitar ser una ovella dolly de la societat avui ja he quedat per anar-hi, ais senyoR!!!!

Bon dia!

3 comentarios

Anna -

Si ahir va ser un dia estressant, preparat quan vinguem nosaltres amb l´escola. No tenim n´hi idea.Intentarem preparar-nos abans.
Anna companya de classe del Màxim fill de la Glory

ruru -

hola nena,,, quant vindras aquesta setmana ??
peoniocs

Glory -

Qualsevol dia et ve el Màxim, ja ho saps. Cuida'l moooolt, mima'l encara que es noti, jejeje!