Blogia
imma

nyigo nyigo nyigo, calces de paper!

Avui m'he despertat a les 7 del matí, i ahir vaig anar a dormir gairebé a les 2! estic una mica adormida encara... i són més de les dues del migdia!!!
Estic ben boja, perquè he arribat al pis (ahir vaig anar a la pera) i m'he posat el pijama i m'he quedat adormida fins a dos quarts de deu, i jo pensava que tenia classe a les 10.... però després he recordat que era a dos quarts de deu... total que no he anat a classe a primera hora... i he anat a segona hora... bé doncs res..
Me n'he adonat que la gent de La bisbal és una plaga que s'estén per tot Catalunya, al menys allà on vaig sempre em trobo bisbalencs... és curiós... sembla que em persegueixin... a més, el que és més fort, és que molt sovint no em sonen de res, sóc un desastre reconeixent a la gent, ells sempre es recorden de mi, i jo sóc incapaç de saber qui són...
Ara ja començo a conèixer figueres, l'altre dia vaig descobrir on era la biblioteca pública, impressionant! tres pisos, súper moderna amb molts pcs amb accés a internet, vaig flipar, i pensar que a la bisbal tenim una merda biblioteca! Hauríem de prendre exemple de Figueres!! Anava passejant-me per la biblioteca com una alucinada total!!!
Uis vaig a dinar que és tardíssim!!

bon dia!

1 comentario

ruru -

nena bon dia , espero qte vagi be les dues visitas q tens q fer avui , i q no te cansis mol t,, tititmo ,, depsrres te truco , muacckis