Blogia
imma

matinada

te'n recordes quan et feia petons de matinada?
te'n recordes de la meva veu dolça com la mel...
te'n recordes de tots els moments que vam passar junts?

em costa molt deixar-te, i et vinc a vistar molt sovint... no sé deixar-te... no sñe abandonar alguna cosa important per mi així de cop... ja en vaig abandonar un... però aquell feia poc que estava amb mi... però tu... tu has estat un any i mig al meu costat... i ara em sap greu no dir-te res...saps?? de tant en tant, com avui, de matinada, quan tothom estigui dormint, quan tothom estigui somiant, quan només escolti el soroll del ventilador del meu ordinadors... et vindré a saludar... i et faré recordar...

te'n recordes de le smeves pessigolles..
te'n recordes de mi??....

jo sí

bona nit

imma

per cert encara sóc AQUÏ a la casa del costat...

2 comentarios

imma -

de tant en tant.... veig com passen els dies...

Bruixeta -

Seguro que se acuerda, todos dejamos algo en el corazón de los demás, y estoy segura de que tú dejaste algo tuyo que tendrá consigo siempre!!Besos y Bon Nadal