Blogia
imma

de compres....

http://imma.bitacoras.com/sostenidors.jpe

avui he sortit a comprar roba... em fa una mandra haver de comprar roba! .. però bé, de tant en tant hi vaig.. perquè clar, ara ja fa calor de gairebé estiu i les samarretes de l'armari estan fetes un drap!! i les de més estiu encara no me les puc posar, perquè penso que si ja me les poso ara què faré a l'agost? no ho sé la veritat. Així que hem sortit en fer, la janis i jo al centre a rondar botigues.. i com és habitual, volta que voltaràs i res, que no m'agradava res... quatre samarretes xungues vulgaris i para de comptar... però bé, la qüestió també era comprar sostenidos, ja que els que tenia estaven tots fets malbé: estiragonyats, amb l'aro sortit ( o sigui sostenidors assassins...), descolorits, mig trencats... un panorama no massa atractiu.. ehem... bé doncs, ens hem dirigit a una botiga de roba interior, en fer i la janis s'han quedat com de costum esperant davant la porta, i jo m'he hagut d'enfrontar a una dependenta d'edat avançada... li he dit que volia uns sostenidors... i m'ha preguntat la talla.... i abans que la digués, la dona ha sortit del mostrador, i davant la meva perplexitat m'ha medit els pits amb les dues mans en plan Follet Tortuga " Xof Xof"... m'he quedat immòbil, fins i tot he notat com s'aturava la meva respiració per uns segons... he anat moltes vegades a comprar sostenidors, però aquesta ha sigut la primera vegada que em grapegen!! a més també ha sigut la primera vegada a la meva vida que m'ha grapejat una senyora pre-jubilada i davant d'altres clientes, que tot sigui dit no s'han immutat, cosa que m'ha fet pensar que deu ser un fet habitual en aquella botiga... Després d'això, la dona en qüestió, ha dit la meva talla i ha anat a buscar-me un munt de sostenidors perquè me'ls emprovés, tots de la mteixa talla i de diferents colors... m'ha dit: tu mateixa entra al emprovador i ves mirant.. jo mig acollonida he entrat a l'emprovador, i m'he quedat fabagirada, els sostenidors m'anaven CLAVATS!!!! increible!!!! i he pensat que la botiguera era, en el fons, una bona professional... quan ja portava emprovat el tercer sostenidor, per sorpresa meva, la botiguera ha obert l'emprovador de bat a bat, fent que em veiessin toootes les altres clientes ( i algun client) i m'ha dit: nena nena, a veure com et van? ha anat bé la talla? te'n busco més?... i jo he contestat: sisi, ja van bé ja van bé, i li he tancat la porta... al cap d'una estoneta he sortit amb tot el munt de sostenidors a la mà i he decidit quedar-me'n un parell... i mentre pagava la dona m'ha dit: veus nena, ara la pròxima vegada ja sabràs la talla :)

bona nit

imma

13 comentarios

pere -

Però... ens hem quedat amb les ganes (o almenys jo) de saber quina talla feies, al final...

giorgio grappa -

Estoooooooo... ja sé que no vaig a quedar molt bé, sobretot perquè crec que és la primera vegada que et deixe un comentari, imma, però... m'encantava el Follet Tortuga! (glups! ja ho he dit)... i la referència t'ha quedat d'allò més gràfica :P

imma -

manel.. no sé no sé, mmmmm si necessiten algun dependent... jejejeje
rafa.. jo no és pas que en compri massa de roba.. oi fer?? ajajajajaj

Rafa -

uff tindries ke vore mangermana la cuantitat de roba que pot arribar a comprar-se

Manel -

No saps si nessiten dependents a questa botiga?
Soc bó palpant...aixo...
:-D
:-P

imma -

estranya, ja sé qui és la que et va atendre, li has de dir que vols sostens de NO ÀVIA directament!!!!! sobretoot!!! , la dona que em va grapejar és una que és menys d'edat avançada ... diguessim que no és la més... ara, potser només m'ho ha fet a mi i prou?? aiaia

Estranya -

Et confirmo que no totes les dependentes grapegen. L'últim dia que hi vaig anar jo també em va atendre una dona gran. I no ens vam pas entendre. A mi només em va treure dos sostenidors... i vaja, del tipus de les àvies. En fi, hauré de tornar-hi el pròxim cop, a veure si em trobo la dependenta bona...

matinada -

caram! si això de grapejar les clientes dóna el seu fruit... ei! és molt cert això dels sostenidors assassins! jo més d'un com he arribat a casa amb ferides!! jijijijiji

Jun -

Ostres mai9, m'ho has tret de la boca!

Com deu comprovar la mida dels calçotets aquesta dona?

Uhmmmm... te alguna filla o neboda?

imma -

- merci pensador, sí que me la se la talla, tot i que sempre dubto, depèn les marques ... i aquestes coses...
- estranya està al carrer nou, fa cantonada Bonet crec q esiu just al costat del pont de pedra... tot i que no sé si totes les dependentes medeixen pits.. jeje

- mai9 si que venen calçotets!!! hehehehehe

mai9 -

i calçotets? que ven calçotets la dona akella? ;)

Estranya -

Ostres Imma! M'hauràs de dir quina botiga és, aquesta! Jo que sempre tinc problemes... I com que em sembla que anem a comprar a la mateixa ciutat...

El Pensador -

Si és que quan una és professional...
Tot i que com que -la professional- no t'ha donat temps, ens hem quedat sense saber si la sabies o no -la talla. De ben segur de què en cas que fos que no, a partir d'ara, no se't oblidarà. Real, de perplexitat garantida, però, divertit. Ho has explicat amb molta gràcia.