Blogia
imma

música popular = música comercial?

sempre hem posat a la balança la generalització, que la música clàssica és la música "culte" i en canvi "gairebé" totes les "altres" músiques són "panxanga" o "xumba xumba" o comercial... jo em pregunto...per què tendim a infra valorar aquella música la qual escolta "tothom" i sobre valorem la música dita culte? ..... en aquest cas la música clàssica?
té més valor aquella música que només escolten "l'èlit dels elegits" que la música que escolta la meva veïna quilla del tercer B?... té més valor, més pes, més rellevància històrico-cultural aquella música que escolten una minoria que la música que s'escolta als quaranta criminals?.... què és la música? un art que entra pels cinc sentits? un cd copiat? un súper éxitos 99?....
fa anys que em dedico a tocar i recuperar melodies populars catalanes, balls, cançons de tots tipus... influenciades d'altres indrets... allò que s'anomena música tradicional i popular catalana, que fins i tot la Gencat hi té un lloc, petit però el té.... i aquest fet m'ha fet reflexionar.. d'aquí un segle, o mig... la música tradicional i popular serà la música "d'èlit de minories" o la "dita comercial"???....

.....

bona tarda

imma

7 comentarios

imma -

carai. marxo una tarda i em trobo cinc comentaris de cop!! jeje, quina gràcia!
- merci estranya!!! sóc jo multiplicada!! jajajaaja

- emma, igual que la carrie? això és bo o dolent???... ai ai... deu ser per culpa d'haver-me tragat tots els capítols de sexo en ny seguits !!!
- jun!!! sóc jo multiplicada dibuixada per la meva mami!!! la ruru!! jeje www.tiaruru.com/weblog :) es una artistassa!!!! a per cert toco: el piano, el violí... els meus instruments principals... i ara des de fa poc la flauta dolça, la guitarra (faig tres acords... més o menys ràpids)... i fa temps tocava la gralla... ah i canto!!! ( apart de la dutxa !!! )
- ja, de fet U2 és un fenòmen de masses, i t'agradi o no, passaran a la història... i segurament les seves partitures passaran a l'imaginari col·lectiu i segur segur que serà considerat música popular...
apa m'he quedat agust!!!

ester -

la música de culte és la que cada persona considera com a tal. em fa molta ràbia la gent que et titlla de cutre nomes perque no ets fan de U2, arghf!
m'encanta el fons :)

Jun -

BRUTAL el nou fons. Qui l'ha dibuixaT?¿?¿

Quin instrument toques?¿

emma -

escrius igual que la carrie!!!!!!!!!!!!! igualment, em fa ràbia que ningú et contesti al post.
només sé dir-te que l'elitisme em desconcerta.

ruru -

ejej ja veig ,, estas supermultiplicada, jajajjajajaa t'estimo , nena del cabells d'or ,., jejej

Estranya -

No té res a veure amb el post, però m'agrada la nova imatge :-)

imma -

fe d'errates: no m'hi dedico, és un passatemps que tinc, una afició el que sigui... :)