Blogia
imma

generació escombraria

- hola em dic fulanitu i sóc llicenciat... en una carrera de lletres--
- hola fulanitu!!!

l'altre dia feia balanç.... de tots els companys de facultat... que he tingut al llarg de la carrera, només 20 de 90 que érem el primer any,(aproximadament) es va llicenciar el 2003....
- la majoria, o bé treballa en llocs on no cal tenir cap mena de llicenciatura,
- o està estudiant un altre carrera o diplomatura que no té res a veure amb la primera que va fer ...
- o està fent les dues coses alhora( o sigui jo en sóc un cas)...
- o bé, ha tingut l'oportunitat de fer un doctorat a l'estranger (MAdrid i aquests llocs...)
- finalment hi han els casos més desesperants aquells que estan a casa deprimint-se i maleïnt el dia que van escollir fer una carrera d'aquestes característiques...
i mira que ens havien avisat!!! jeje com ens miraven amb el somriure d'orella orella aquells que havien escollit BË, i havien anat de pet a estudiar qualsevol enginieria... ells dominaran el món.. nosaltres ... ens ho mirarem des de la porta del Mc Donald's...

bona tarda

imma

pd: no en feu cas.. :=

2 comentarios

cogollo -

És molt trist dir-ho, pero a algú li vaig sentir a dir que a la sortida de la universitat ja l'esperaven a... l'inem? Qui valora la gent preparada? Qui valora la cultura? Qui valora la gent? Qui....

Jun -

Ui, Imma, però si això passa en TOTES les carreres!! Mira, jo vaig fer ADE i ara sóc auditor de webs... ja m'explicaràs... i de la meva promoció, ni la meitat tenen el títol, i poquíssims treballen del que volen... o ho han provat i s'han cansat.

No és per "lletres" creu-me... és per tot! XD

Una abraçadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa