Blogia
imma

fa cinc minuts

fa cinc minuts m'he llevat fa cinc minuts, he posat una rentadora, i ara m'he enganxat a l'ordinador.. no tinc massa ganes de fer res.... aquesta nit he tingut un somni molt estrany, estàvem (la meva família i jo) en una mena de creuer tipus vacaciones en el mar, la meva mare havia llogat una part del vaixell per la nostra família.. primerament semblava un apartament normal i corrent, no es veia el mar per enlloc... hem anat habitació per habitació, i eren com habitacions de vaixells d'aquells que fan rutes turístiques, amb cadires de plàstic. Finalment hem arribat a una punta en forma de terrasseta, on hi havia una "mini piscina", la meva mare m'ha somrigut, i m'ha dit que la "mini piscina" era la sorpresa que em tenia preparada... jo sense pensar-ho m'hi he tirat! i l'aigua era tan freda... però s'hi estava tan bé!
De cop i volta, allò que en un principi semblava un apartament normal i corrent, s'ha convertit en el vaixell que era, o sigui que estava tota envoltada d'aigua.
Més tard, no se sap ben bé perquè, ha aparegut la janis, i m'he passat tot el que quedava de somni, en ferran i jo anant darrere la janis, ja que teníem por que caigués daltabaix de les finestres del vaixell... hem anat a parar a una habitació tota fosca, amb gent estirada en hamaques que ens mirava amb cara d'estranyats, la janis i jo, ens hem assegut al terra, i el terra era transparent! i podíem veure el fons marí! Després d'estar una estoneta assegudes mirant "el fons" marí, hem anat a l'habitació on havien els meus pares on resulta que estaven fent sessió de cinema, i havien improvitzat una televisió amb video...
L'última part del somni, estàvem en ferran i jo voltant per el vaixell buscant un wc... finalment m'he despertat, i he anat corrents al meu wc de casa... i a eren gairebé dos quarts de dotze!

tonteries de colors

bon dia

imma

2 comentarios

imma -

mi tampoco comprender inglés jeje

Jun -

Vacaciones en el maaaaaaaaaar!!

Déu meu quins recooords!!! XD

Looooove boaaaaaat.... na na na niro no no naaaaa...

XD

(es que de petit mi no comprender l'anglès... u_u)