Blogia
imma

sóc una egoista?

a la feina, hi ha una noia que ha de marxar una setmana de viatge a Escòcia, i ens ha demanat canvis en els horaris per tal de poder fer ella l'escapadeta... jo, en principi, li vaig dir que sí, que cap problema, que per això estàvem els companys.. bla, bla , bla.. (bé de fet ella va fer el canvi, va parlar amb la cap i després em va comunicar els canvis...) però ahir, vaig mirar el resultat del panorama del meu nou horari del mes d'abril, i resulta que: tinc quatre dies de festa seguida, però després en treballo vuit de seguits... ja sé que no mata a ningú treballar vuit dies seguits, però resulta que d'aquests vuit quatre són entre setmana i a més de matins, per tant no podria anar a classe durant quatre dies seguits i a més a mitjans d'abril, que és quan s'entreguen treballs ... i és l'equador del curs... i jo li he dit que si no aconsegueix que almenys dos dies treballi de tarda. per poder anar a classe al matí no li faig els canvis... m'ha fet cara de trista, i de pobre de mi que no podré anar de vacances .. però joder, i jo què?? sempre he d'anar malament pels altres? .... merda, el que em fa més ràbia, és que jo mateixa vaig deixar d'anar a Anglaterra amb els de la classe per no faltar dies de la feina, i per no haver de marejar la perdiu... em sap greu, però també he de mirar per mi no?... o potser m'he tornat una egoista egocèntrica???

buuuff

bona tarda imma

5 comentarios

emma -

en aqet cas tinc tota la rao :)

RUFUS -

discrepo de l'emma. molts perjudicis generalistes. cada persona és un món. sempre ke es pugui s'ha d'explicar la rao i tal. si no t'ho pots permetre, pels estudis, no pot ser. la culpa es de l'empresa per inflexible.

emma -

axio de les etiquetes es en plan ironic?
no li expliquis res, el seu problema -el dels altres- sempre serà més gran, més patètic, més important, més rellevant que el teu... tan se val, ningú ho entendrà.
et sona? excuses de mal pagador se'n diu -com distingir?-
bona nit

(una d'accents i una sense,un de cal y otra de arena!)

Oranx -

Digali que ho tens complicattttt

mai9 -

i si li expliques això k no vas anar a anglaterre per no deixar d'anar a la feina?