Blogia
imma

tot passejant

ara intentem anar a passejar la janis, el que passa és que ella encara no ha après que si la passegem és perquè faci pipis i caques...i se'ns queda mirant i camina tota sumisa darrera nostre.. i la veritat no sap el perquè de res... ella passeja i passeja...de tant en tant es para a olorar alguna cosa.. però pipí pipí, no en fa...espera arribar a casa per fer-ho... quin dramón tu... suposo que ja ho anirà entenent.. perquè sinó malament ...
el més curiós, és que jo anava ben preparada per si feia una cacona, o sigui amb una bossa de plàstic i així, quan me n'he adonat que tot el parc en qüestió estava ple de tifes, tifes gegants! això sí, al costat d'un cartell on convidava al civisme i a la recolida de les caques de la teva pròpia mascota.. en fi, t'asseguro que això a Ginebra no passava...

quin temps!!

Bon migdia

imma

2 comentarios

El Pensador -

Jo, com que més aviat tinc tendència a malcriar-los —als gossos—, no m'atreveixo a donar-te cap consell, que no sigui, paciència.

Estranya -

És difícil ensenyar-los que han de fer les coses fora de casa. Jo vaig tenir sort: ell tot sol en va aprendre. No sabria com ajudar-te en aquest cas.