Blogia
imma

bufet lliure i a sobre de xino!

si ja t'afartaves com un porc (perdoneu l'expressió) anant a menjar en un "xino" qualsevol, imagina't com pot arribar a ser anant a un xino bufet lliure!... la veritat, jo prefereixo el xino normal de menú que no pas el de bufet lliure, però en fer li fa molta il·lusió anar a un lloc on pugui menjar fins a rebentar... s'ha pulit tres plats plens a petar! quatre rotllos de primavera, incontables pans xinos, fideus, arròs, boles de carn... dos postres... buuuf!!! jo no he pogut menjar tant (quin món tan injust ell tan primet i jo.. tan poc primeta jejeje), he intentat menjar el que menjaria en un restaurant normal, un primer amb amanida i rotllo de primavera, i un segon amb una mica d'arròs tres delicies i un postre dolç... ara això sí, el preu molt i molt barat, amb begudes i postre inclòs 9 euros per cap.. i mira que avui dia és gairebé impossible menjar aquest preu a Girona... si no vas a un xinès o a un mcdonalds clar....

bé, vaig a dormir...espero no tornar a aquest restaurant fins d'aquí molt temps!.... (tot i que si al terrorista dels bufets lliures li fa ilu......buuuf)

bona nit imma

pd: si algun dia, algú pensa obrir un negoci de restaurant de bufet lliure, si veieu a un noi de les seves característiques, no li obriu la porta!!!

4 comentarios

El Pensador -

Gola (abans): "Un dels set pecats capitals, definit com a apetit desordenat de menjar i beure."
Gola (ara): "Bufet lliure xinès"

imma -

nyam nyam.. humans... nyaam! jajajaajjajaa

Ramon -

Ets boja? No saps que part de la carn que menjes en un xino es humana!? Lògicament en un bufet el porcentatge augmenta considerablement.

mai9 -

a bcn jo vaig a un xino k el menu val 4.85 i són tres plats :)