Blogia
imma

crits i més crits!!

ja he parlat alguna vegada de la meva Comunitat de veïns... doncs segueixen igual, l'altre dia no m'atrevia ni a sortir, el veí tocat del bolet del cinquè, estava fotent crits als meus veïns estudiants... de tant en tant fan una mica de fressa, sobretot algun dijous.. però no res d'espectacular.. doncs el del cinquè els hi estava fotent un sermó que déu n'hi doret! a més, de cop i volta, va deixar de queixar-se " del mucho ruido que haceis, día si día también" per parlar de la seva filla " que se que la teneis aquí escondida", i la pobre noia estudiant, dient que no sabia res de la seva filla, i que no tornarien a fer fressa mai més... pobrets...
finalment, al veure que la discussió no arribava enlloc, i a més tenia pressa, vaig sortir del meu quart pis, i vaig baixar sense fer soroll... i a mig camí, em vaig trobar la veïna del tercer, amb el pastor alemany d'ulls tristos, dient-me que no fotés cas "del tarado del cinquè!" i jo... " no no, si jo marxava"... " encara treballes allà dalt" ... "sí, sí..." " doncs conserva la feina"....

cames ajudeu-me!!!!

bona nit

imma

pd: no tinc ganes de parlar del referèndum, ni de la gent que m'ha dit que hauria d'haver anat a votar... perquè a les dones ens va costat déu i ajut per deixar-nos aquest dret... però, si és un dret, també puc escollir no utilitzar-lo no?

ais

res

5 comentarios

ruru -

no ni hi ha per tant , dic jo, o i vas o no i vas , i ja sta....no serveix de massa esta pensant el q ja esta fet,,, espera la propera i dicideix.. i ja esta. quant un fa el q pot no esta obligat a mes , i si es voluntari , ecara mes, petons

imma -

no, no m'enfado, però hi he estat reflexionant, i segurament, si la salud no m'ho impedeix, intentaré anar a votar... sempre :)

-mia9 no ho deia pas per tu eeeh!!

El Pensador -

Sento molt, Imma, que hagis de viure envoltada de crits, i més crits. Si viure en comunitat ja revesteix —sense negar-ne els avantatges— unes certes dificultats, a cops, si aquesta comunitat és de veïns, pot fer-se insuportable. En quant a anar o no a votar, pots molt bé no anar-hi —com sembla que has fet—, atenent a les teves llibertats individuals, res a dir. Una reflexió, però. No estaria de més, que aquells drets que tant han costat d'aconseguir a la humanitat, i més quan el pagament s'ha hagut de fer molts cops amb vides, ens esforcéssim una mica més en conservar-los. No t'enfadis, que no et renyo, simplement reflexiono. Una abraçada.

mai9 -

eps, jo no he dit k "havies d'haver anat a votar" eh!

pere -

Vas fer bé de fer el que et va semblar amb el referèndum. I a la fi vas estar entre la majoria. No et deixis menjar el coco amb demagògies. Per això les dones (i abans altres col·lectius) han anat adquirint els drets que tenen: per fer el que vulguin amb els seus drets.