Blogia
imma

no he votat....

he dormit tot el dia i no he tingut temps d'anar a votar...havia d'agafar el cotxe i anar fins el meu poble, i la veritat, m'ha fet mandra... havia fet una promesa, que sempre intenteria anar a votar fent honor a totes aquelles persones que durant una colla d'anys no ho havien pogut fet, però avui he trobat que era una estupidesa anar-hi:
- primer, perquè tot i els esforços de llegir-me la constitució, finalment no me l'he llegida perquè no hi entenia res, i anar a votar una cosa que no saps de què va.. no és el meu estil.
- segon: perquè plovia, feia fred, i m'ha fet mandra marxar de la meva ciutat... potser m'acabaré empadronant perdent la meva identitat baix empordanesa, qui sap, però de moment...

- resultat: un diumenge a casa fent el manta.... i potser miraré els resultats... total...

bona tarda

imma

5 comentarios

ruru -

jo he votat una lluna i un sol , jejej petons

mai9 -

jo he anat a votar i no pensava llegir-me la constitució aksta. Tampoc em llegeixo els programes electorals així k res, a votar amb tranquilitat.

per cert, no crec k perdis cap identitat empadronant-te a una ciutat, dic jo, vaja.

Estranya -

No et preocupis. Jo he anat a votar, però conscient que era una farsa. Perquè sembla que ha sortit que sí. Però només era un referèndum informatiu, o com en diguin. Si hagués sortit que no, els polítics haguéssin decidit dir que sí igualment, perquè ells tenien la última paraula. Jo m'ho he pensat. I al final he anat a votar. Però conscient que anar a votar era el mateix que no fer res.

Senkreu -

Cada cop que em desmotivava la lectura de la Constitució, jo pensava que precisament era això el que ells volien que passés per tal que no la llegís. Per això entre ahir i avui he dedicat unes cinc hores intensives a enllestir la seva lectura, i he pogut votar que NO amb la consciència ben neta.

D'altra banda, no crec que la teva identitat ampordanesa es perdi per empadronar-te a un altre lloc. Un és d'on sent que és, no d'on un paper diu que és (si no, no hi hauria catalans, només espanyols...).

osiris -

comorl??? antieuropea!! avergüenzate!!! jajaja!

un petonet