Blogia
imma

fred

fred la tramuntanta ha escampat tots els núvols, des de la finestra veig el cel blau, un blau impertinent, un blau irreal, i el sol petit d'hivern... pots arribar a pensar que s'hi estarà bé a fora, però no! és una gran mentida, si et fixes bé, pots veure els arbres torsats pel vent de 100km/h... i les persones intentant caminar a contracorret, amb els cabells electritzants, la cara vermella i tallada... la tramuntana, un vent tan estimat com odiat.. a vegades m'agrada a vegades, com ara, l'odio...
bona nit imma

5 comentarios

ruru -

nena ,,, has ant al oekaki '? perque no entec q surti amb japones,, clica a sobre de save jpg , el botonet rosa ,yli diusqsi i ja esta petons, o aptura la a pantalla

adult_ero -

ei, gràcies per treure el nas malgrat el fred!!!
amen???? jisjisjisjis!!!!!

ruru -

a mi no , suposo q no m'agrada massa, sobretot ara, q es ferd i fort ,, pero lo bo d'aixo es el cel blau , aquet color q nomes s'aconsegueix si fa vent ,..... la cara i la creui, jejejeje
nena .,., petonicos i no m'ha tocat el cotxe, buaaaa dema truco q em szento mala mare ,,, ais ,, q no podre dormir ,ejjeje

chill -

me encanta ese color azul y más con el destello en la esquinita.
A mi el viento por lo general no me gusta, me da dolor de cabeza.

Josep -

A mi m'encanta sentir el vent gèlid a la cara, esbullant-me els cabells. M'encanta el fred polar i el fred siberià, m'encanta la pluja i el vent embogit. Sóc rar.

També m'encanta el cel blau. Blau estúpid xD.
Senkreu.