Blogia
imma

reorganització

reorganització Primer de tot, he descobert que m'encanten aquestes fotos antigues de dones despullades, i m'imagino a la mevaa àvia a la seva joventut fotografiada així... perquè ella és una dona que va ser molt guapa de jove, i encara ho és.. amb els cabells ben negres i la pell ben blanca, tot una bellesa de l'època... ais... però clar, no quedarà constància de com n'era de guapa despullada.. i mirant aquestes fotos me l'imagino.. em dec està tornant boja??.. mira tu.. i què? jajajaja

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ALTRES COSES.......

ahir va tornar en ferrins, i avui com que tenia festa de la feina, he aprofitat per fer de AMA de CASA estupenda, la veritat és que aquests dies ho havia deixat tot empantanegat, i no sé ben bé el perquè... de fet odio tenir les coses desordenades, no sóc una maniàtica de la nateja ni molt menys!!! però una mica de desordre organitzat sempre va bé!!
La veritat enar a casa d'algú i veure que fa més d'un mes que no hi passa una escombra o fregona, i que la merda surt per tots costats, em dóna ganes de no tornar-hi anar... és natural que hi hagi desordre en una casa, però sempre dins una mesura.. a casa meva, en ferr s'encarrega de la cuina, i tot lu altre ho fem a mitges (bé de fet m'encarrego jo.. quan tinc temps)... tampoc és tan complicada la convivència.
Ahir vaig quedar amb els friks de la universitat (de quan estudiava història), vam ser els cinc friks de sempre, i vaig recordar els dies interminables al bar, que més que estudiar semblava que vivia de cafès i tallats, cocacoles i tertúlies que volien arreglar el món! quina vida aquella!, ara ens trobem de tant en tant, massa de tant en tant! i cadascú ha anat fent la seva vida, i el curiós del cas és que cap d'ells treballa del que en aquelles èpoques vam estudiar.. això sí tots hem pagat les taxes per fer les opos.. i la veritat ves a saber...

bona tarda imma

0 comentarios