Blogia
imma

dia a dia

aquest no era el títol del ex programa de la Campos? no sé... ... avui he quedat amb la Rouspi i en Pemi per parlar sobre les opos... m'hi presentaré per fer alguna cosa... però no veig res clar, hem anat a ensenyament i em pensava que estaria fins dalt de tot ple de gent, però què va, fins i tot les funcionàries estàvem tranquiles i una "mica" amables, perquè mira que n'arriben a ser de bordes, recordo que el dia que em vaig anar a apuntar a llistes casi m'engeguen a predre pel cul.. finalment em vaig apuntar però...no sé com acabarà tot plegat, no tinc ni un merda punt, a llistes de geografia en tinc més de 150 a davant, i de llistes de Historia de l'art uns 25... que no desmoralitza tant però no sé, també hi han menys places.. en fi
vaig a veure el cor de la ciutat...

bon dia imma

2 comentarios

LoMasLejosATuLado -

Feliz anio ninia!!
Nosé... lo d ls funcionarios es cm en tos laos! Los hay simpáticos y antipáticos... Quizá les pillaste en un mal día, ánimo con las opos y a ponerse las pilas... q tú puedes mujé! Además ya sabes, hay q ser d las mejores...

Un besito

chill -

que pereza me daria estudiar otra vez.
Spinning = gimnasia sobre bici estática.