Blogia
imma

cançons

hi ha gent que quan els pregunten quina classe de música escoltes? o quin és el teu grup musical preferit?.... saben de seguida què contestar.. jo sempre he envejat aquesta gent, perquè això sí que és tenir les idees clares, perquè jo mai he sigut fan de cap grup en concret, ni tan sols sé quin tipus de música m'agrada més o menys, de fet jo puc està escoltant una fantasia per piano de chopin, seguit d'un nocturn, després un carmina burana de Carl Orff, seguint per alguna xorrada d'aguna banda sonora escampada per dins el meu disc dur del pc.. i ves a saber, pot ser es cola alguna conçó del grup mític Kortatu, o pot ser com ara mateix alguna cançó dispersa dels Pets... fa casi mitja hora que escolto, repetidament la cançó S'ha acabat, dels Pets, que va marcar un estiu, un estiu adolescent, un estiu... que ara no recordo l'any.. ni tan sols el vull recordar, doncs, de cançons que han marcat la meva vida n'hi han moltes, però avui vull fer el meu petit homenatige a les petites joies de cançons dels Pets, com aquesta

S'ha acabat.

Un núvol passa, els carrers s'ha enfosquit
i fot un bram com els de quan era petit,
darrera els vidres jo m'ho miro arrupit,
Ma mare sent Roberto Carlos tot fent el llit.

Ara jo flipo amb aquell gat blau i trist
i moro d'enyorança perquè no ets aquí,
La pluja m'ha portat records d'aquell estiu,
que vam passar junts en el teu pis de Cambrils.

Ma mare mai va creure que només fóssim amics,
ella ens protegia de la llengua dels veïns,
perquè si eres a casa em veia tan feliç,
no ho entenia però un fill és sempre un fill.

Uooo, dos cossos enmig de la sorra,
uooo, rebolcant-se abraçats,
uooo, de la ment no se m'esborra,
uooo, no puc creure que s'ha acabat.

Va aparèixer envoltada de misteri,
en el primer moment tot va semblar normal,
borratxera, descontrol, mais i rialles,
l'endemà jo amb ressaca i ell amb ella se'n va anar.

Però ara, aquell núvol lentament ja ha passat,
ja no plou i el cel gris sembla que s'ha escampat,
i un gran amor no pot morir-se així,
el cassette de ma mare m'ha semblat sentir.

Uooo, dos cossos enmig de la sorra,
uooo, rebolcant-se abraçats,
uooo, de la ment no se m'esborra,
uoooooo

:) bon dia imma

5 comentarios

imma -

i per culpa de la meva germana també m'agrada: Radiohead, Orbital, UNderworld... jeje... i em moro per anar algun concert freak freak de poperos cutres jejejeje

ruru -

jo no estic molt definida q diguem , depend ,, si se mes o menys q vul escoltar , pero no omes un estil , q avorrit !! millor depend del moment ..petonestititmo

victor -

A mi també m'agraden els pets. No et preocupis si no saps encara els teus gustos musicals. Algú va dir que en la música hi dos grans estils: el bo i el dolent. A mi em passa una mica com a tu, m'agraden músiques d'estils molt diferents, des del techno, al jazz, el piano, el rock. Trobo que és més ric el poder nodrir-se de músiques de tot tipus, encara que no tinc res en contra de la gent que sempre escolta el mateix, però jo tinc l'avantatge que puc integrar-me en grups molt diferents i disfrutar de diferents tipus de gent. Així que pensa no pas que tinguis un defecte sinó una virtut pel fet d'assaborir tot tipus de música.

RUFUS -

estic igual encara que sé que Albert Pla es el profeta que ens ensenyara el cami. patim patam patum

cogollo -

jo tampoc tinc cap gust en concret