Blogia
imma

coses

obrir el diari, més comcretament el suplement culturas de la vanguardia, i trobar-te que uns dels articles està firmat per una conegut teu, i que aquest conegut teu, feia poc estava en les mateixes condicions que tu... més que rabia, és una mena de sentiment que no puc descriure... l'articles estava bé, era d'una exposició d'art contemporani suec, que es fa a una galeria d'art d'Olot.. explicava el recorregut, les sensacions que tenies al veure l'exposició, i una mica de síntesi del desconegut art dels països nòrdics.. tot això explicat amb cert nivell intel·lectual... la veritat, ho he de reconèixer, molt bé, si no hagués sigut per l'impacte de veure el nom que el firmava, hagués pogut jurar que estava redactat per un professor d'universitat veterà...i ara em pregunto, on sóc jo? m'he quedat parada? quin és el meu objectiu?... abans, quan estava estudiant la carrera, o sigui, ara farà un aprell d'anys (com passa el temps!!) estava sempre informada de les exposicions, de qui era el pintor, escultor, artista més cotitzat en les galeries d'art més xic de barna i girona... i ara què? no sé res, ni tan sols qui són aquells artistes de noms indescriptibles que exposen a Olot... un títol, cinc anys, una carrera, un futur... total.. per què?

per vendre entrades a la catedral i suportar turistes...

no, no estic trista, ni enfadada, ni tan sols amoïnada... no sé com estic... m'hauré de posar les piles.. encara que només sigui intel·lectualment...

amén

bon dia imma

pd: he aconseguit llevar-me aviat... jejejeje

3 comentarios

Oranx -

Tu escrius aqui jejejjejeje

ruru -

tens tendencia a exagerar les cosas, mai res es com sembla ,, tu ets tu i ell es ell, i si li preguntes te dira q no esta content, si es sincer clar , ajajpero lo q no ha de fer mai mai mai ningu es lamentarse del q no ha fet, si no ho ha fet perque no li ha donat la gana , no pots pas fer tot el q fan els demes, no tens temps ni tampoc crec q ganes , ni tan sols has pensat si t'agradaria fer el q fan els altres. ...tots fem el q podem , pero lo q fan els altres per mi ja ho poden fer,,, aquesta cancçoneta ja la coneixem jajaja ames q pasa amb els de la catedral , tonta, ?? si no t'afgrada el q veus fes-hi algo . pero de veritat cony , deixa de lamentarte per el q fan els altres ...q aixo si q fa perdre el temps ...no crec q puguis dir res de dolent de tu mateixa,. aixo si ,,si sempre vols fer lo dels altres no estaras maicontenta..apa vaig a correos q em tancan , ja parlarem petons.no perdis el temps d'aquesta manera..boba---q la rabia i rancunia no fa arribar en lloc . q jo sapiga mai he sentit q la illusio de la teva vida fos escriure u article ,, no ??? en lluis de l'emma tb n'escriu pero treballaa l'insti ...per algo sera fic jo ..ais ja callo t'estimo

osiris -

i que tenim de dolent el sturistes que anem a la catedral???
que sàpigues que ahir vaig estar per girona, i no em vas dir res :(