Blogia
imma

Qui dia passa any empeny

sí, en teoria ja som 2 de Gener del 2005... qui ho diria... encara recordo les bogeries apocalíptiques del 2000, que si any del mil·leni, que si collonades vàries de fi d'una era... i ja veus, ara ja som a l'any 2005, l'any del Gall segons els xinesos, que no sé perquè, però crec que ells canvien l'any un alte dia diferent als d'occident no?, no ho sé i ara és massa tard per posar-me a buscar històries xines...
Per cap d'any em vaig quedar a casa, és no estic millor, passant d'estrés discotequer, restaurants cars, o sopar a casa de gent, amb altres persones que només fan que beure i deixar de veure-hi, total per celebrar que hem de tirar a les escombraries els antics calendaris i posar els nous calendaris... i seguir els dies iguals com els seguiries d'una altra manera, però igualment si la gent normal els hi agrada celebrar coses per celebrar, considero que hi tenen tot el dret... jo també ho havia fet fins fa poc...
Uis, crec que deixo d'escriure, i si de cas, hi tornaré demà... ja que avui estic molt pessimista.. massa... és que dona mal rotllo canviar l'any, veure que passen els dies... i tot segueix igual.. o pot ser no... i veure que has comès errors, i que les coses no són tal i com les havies pensat... en definitiva... res... que

bona nit imma

I Bon any a tothom ... (encara que ja siguem a dia 2...)

1 comentario

donot -

Bon any i amunt aquests ànims!