Blogia
imma

sensacions

crec que encara no havia dit aquí que havia deixat l'abacus, o pot ser ho vaig dir, no recordo, el que no havia dit, era que començaria a treballar a un lloc nou.. de fet he començat avui mateix, es tracta de la botiga de la catedral de Girona, avui hem anat a etiquetar coses i posar-la apunt, i s'inaugurarà el dilluns dia 3.. quins nervis... faré moltes menys hores i podré està més tranquila, a diferència de l'abaucs... baja, això espero i desitjo i demano!!!! per déu!!! :

A part d'això, avui, m'he pogut quedar SOLA a dins la catedral una estoneta, mentre esperava les meves compis de feina, ha sigut tan especial, aquelles parets tan altes, amb els vitralls gòtics, la música de fons, els llums apagats, amb la sola il·liminació dels vitralls, el vent de tramuntana bufant fort, i xiulan.. fiiiiiiiiiu fiiiiiiiiiiiiiu... m'he passajat per tot arreu, escoltant les meves propies passes..

per uns minuts, la catedral de Girona HA SIGUT MEVA!!!!

bona nit imma.... (zzzzzZZZzzzz)

4 comentarios

imma -

Això de fineta... jeje, no sé pas com prendre-m'ho... tothom sap què feia la Fineta a les seves estones lliures... per cert, a veure si la senyora Ramona (dona del campaner) em deixa anar a visitar les zones altes de la catedral...
Pilares... mmmm quin llibre tan i tan bo, llàstima que me'l llegís abans de fer història de l'art...
no conec massa les catedrals de Bèlgica.. ja m'agradaria .... :)

X@vi -

És molt maca la catedral de Girona, sobretot els vitralls. Encara que les catedrals per mi més maques estan a Bèlgica. Sort amb la nova feina!

osiris -

jo desde "Pilares" me les miro amb uns altres ulls...

Josafat -

I t'ha agradat Fineta?