Blogia
imma

NOus propòsits o despropòsits.. o post its...

NOus propòsits o despropòsits.. o post its... Després de la "matxacada" de Nadal, ara les teles, treuen la pols a toooots els programes i coses vàries que han fet durant tot l'any, i fan els famosos resums de resums.. hi han resums de telenotícies ( que aquests encara...) resums del corazón, resum del Diario de Patricial, mega resum globals... doncs jo faré el mateix...
Flaix resum 2004... by IMMMMMMAAAAAAA
ta ta tan tan ....
Gener: exàmens (quant s'acabran per déu que fa massa anys que el gener me'l passo fent exàmens!!!!)
Febrer: Paris, i pràctiques a l'escola QUE BONICO
març: no oblidem 11 M un minut de silenci....
abril: St Jordi... roses, calor, primavera...itàlia...
maig: cada dia un raig... ostres estreeeeess s'acosten els exàmens...
juny: exàmens i començo cada dia a Púbol, BENVINGUT A MI ANY DALÏ!!!!!
juliol: la meva vida es redueix a anar a Púbol i fer el vago (o les dues coses a la vegada).. l'emma fa 18 anys (que geganta i el meu pare 39 :p sisi ....... NAIXAMENT DE L'ATOS
agost: igual que el juliol, però am bla festa major... i poca cosa més
setembre: la vuelta al COLE!!!!!i... començaments de vida conjunta amb en Ferranicu...
octubre: Abacus, comença el meu deliri abaquil
novembre: la meva mare fa anys.. FElicitaaaatss........ens comprem un edredon amb en fer i estufes...
desembre: ens abriguem amb els edredons i enxufem le sestufes, i faig 24 anys, és NAdal... i ... buuuf s'acaba l'any

RESUM DE RESUMS:::::: la veritat quina vida més avorrida..... no crec que triomfi a ANTENA 3 TV

Bon dia imma!!

la foto de dalt és d' aquí

Realment em dec deixar tantes coses importaaaaants.........................................................com nervis, coses lletges... coses tontes... coses coses coses..............

2 comentarios

ruru -

i ja podrias hever posat un dibuix meu , no ??? jaja petons..

Jun -

Jo també tindria que fer un resum, saps? Pero no sabria pas que posar, perquè he fet tantes coses que no se per on començar. El que si que tinc clar es que resumint resumint, puc assegurar que aquest 2004... m'he fet un any més iaio.

Jun (+1)!