Blogia
imma

després del 10 ve l'11

ahir va ser el meu aniversari, ja el dijous a les 12 de la nit en Ferran em recordava que havia afegit un numeret més a les meves unitats regalant-me uns bombons exquisits que ja no en queda ni un!!!!! jeje, la Rous també em va regalar una espelma d'olor i una postaleta molt mona que tinc posada pel menjador, i la sorpresa del dia la mary que em va regalar un súpoer rellotge fashion fashion!!!! jejeje que guai!!! al final vaig anar a caseta amb la mama i el papa a sopar i l'emma a sopar, va menjar espaguetis i super pastís!!! amb el meu número.. i vaig bufar espelmes i vaig desembolicar molts regals!! entre ells unes sabatilles d'està per casa amb caps d'"avestruç" ajajjajajjaajajjaja
aaaaaiii si no fossin pels regals fer anys ser una merdeta (joer que materialista que sóc ajajajja)....
sisi, ja començo a ser tota una DONASSA .... si si

vaig fer 24 anys... ni més ni menys... aiss.. porca misèria jajajaajaj

bon dia imma

1 comentario

osiris -

uys! ja t'has de plantejar els nens i tot eh? ;)