Blogia
imma

t'estimo

t'estimo com es pot definir un sentiment tan fort com és el d'estimar una persona?, crec que no es pot definir, no es pot mesurar, ni tan sols es pot comparar. Tot ésser humà com a tal, alguna vegada a la vida ha estimat i l'han estimat... com a paraula indefinible que és, també hi caven moltes maneres diferents d'entendre-la, pots estimar de tantes maneres diferents com persones diferents hi ha, com moments diferents hi ha...
jo t'estimo, i tu m'estimes a mi, ja t'he estimat, i tu m'has estimat, encara t'estimo? encara m'estimes? ens estimem?, si tu tu, encara m'estimes?? uiii nooooo estimar ... que complicat, que bonic, que cruel... que difícl, que senzill...

com la vida mateixa.

t'estimo, si tu a tu t'estimo.

bona nit imma

2 comentarios

ruru -

i jo tambe..i es per sempre ,jejeje petonicos

cogollo -

doncs aixó! t'estimu...