Blogia
imma

una vegada més RAyuela

Avui han vingut a dinar la mama el papa, l'emma i la maria, un dinar tothalment familiar! per variar, avui he fregat els plats jo mateixa amb les meves manetes, he acabat ara fa una estona i encara no tinc massa son.
A la tarda hem anat al cine a veure la última peli de Woody Allen, Melinda y Melinda, i la veritat és que m'ha decepcionat bastant, ja m'havien dit que no valia massa la pena, però, sempre és millor opinar un mateix no?
Doncs, l'Emma m'ha comentat que hi havia un capítol "perdut" de Rayuela, que Corázar no va voler publicar, ja que segons l'Emma, era la "clau" per entendre tot el llibre. Ara l'acabo de llegir, i la veritat, més que clau, el que m'ha fet és enrevessar encara més el significat del llibre, si és que pot arribar a tenir un sol significat... Segons el mateix Cortázar, ell el va treure perquè considerava que era un capítol massa repetitiu a un dels capítols finals, i per tant no tenia massa lògica que hi fos, i a pesar de tot va decidir treure'l del tot...
no sé, ara feia dies que no pensava en Rayuela, des que el vaig acabar m'han passat coses més importants (evidentment) com per posar-me a pensar en què coi estava pensant Cortázar, però avui que l'he " rememorat" m'ha tornat a venir aquells pessigolleixos de les coses interessants que tens ganes de redescobrir...

bona nit imma

0 comentarios