Blogia
imma

nòmines

post pessetero ( no queda gens bé eurero :P jejeje
he vist la nòmina del meu antic treball, i he flipat.. esperava cobrar molt menys... i he cobrat molt... suposo que em deuen haver sumat tb el "finiquitu"? no sé.... aais, a l'abacus (de moment de moment) estic més bé, curro més, estic més alienada però el sou és molt més baix que el que tenia quan treballava el museu... buuuf... el problema és que al museu només treballaria un dia al cap de setmana... i tampoc m'asseguraven que m'agafessin l'estiu que ve... i ais no sé.... és unamerda treballar, m'agradaria tan poder viure de l'aire, que les coses no fossin tan cares... en definitiva que vivissim a un món ideal....

bon dia imma

3 comentarios

imma -

kè dius? :P

osiris -

Devuélveme la pasta que me debes que los que tú ya sabes me quieren matar. Como no me la devuelvas, cómo voy a convencerlos de que ha sido culpa tuya en realidad?. lo que me debes me lo tienes que pagar...

chill -

Lo importante es que estes a gusto en tu trabajo!