Blogia
imma

les cinc del divendres

1) ¿Tienes vecinos? ¿Les conoces?
en tinc però de moment només conec el gos del tercer A ( i és un senyor gos, un pastor alemán, que viu ben angoixat) i una senyora molt simpàtica i marujona... suposo que els altres ja els aniré coneixent.. suposo...
2) Cuando llegaste de nuevo a tu casa, ¿te presentaste a los vecinos? ¿Les invitaste a tu casa? ¿Lo hicieron ellos?
no, no m'he pas presentat... ara ja no es fan aquestes coses... no?
3) ¿Cuáles crees que son las normas de convivencia que todo buen vecino debería respetar? ¿Las respetas tú?
suposo que és un viu i deixa viure... res més... si tu no em molestes jo no et molesto.. i s'ha acabat..
4) ¿Tienes o has tenido algún vecino que te hiciera entrar ganas de cambiarte de vivienda? ¿Por qué?
no
5) ¿Alguna anécdota divertida sobre la convivencia entre vecinos?
un altre pis on vaig viure, la iaia cassera era una xafardera, i com que tenia les claus de tant en tant ens feia una visiteta per veure com teníem el piset....

per cert estic escribint amb el nou ordinador mega fashion!!!!!! uuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiii

3 comentarios

immma -

jo no vaig acabar d'entendre mai que els meus companys de pis trobessin normal que la "Florence" entrés al pis.... però segons ells, només entrava per "comprovar que tot anés bé"... en fi coses rares rares rares...

Oranx -

Que interessant això de tenir una casera que es fica en tot jejeee

chill -

Queremos foto de la iaia casera! jajjaja
Tambien de tu ordeñador