Blogia
imma

altre cop a la uni....

ahir vaig assistir a la xerrada inaugural del meu segon curs de magisteri musical, no hi volia anar, ja que sempre sempre és el mateix i acaba afartant, però al final hi vaig assistir, més que res per quedar amb els meus "súper compis" de la uni.
Quan vaig començar l'any passat magisteri, no tenia gaires intencions de relacionar-me amb la gent, de fet m'era indiferent, ja tenia la gent d'art la gent del pis ... i amb aquesta ja en feia prou, però clar, una no és una insociable (de moment) i alguna que altra persona he conegut.. :P
Aquest any "estrenem" mòduls prefabricats ( dits vulgarment BARRACONS) vindran tots els de psicologia, pedagocia, educació social i psicopedagogia a l'edifici d'Emili Gahit... serà divertit, i clar han hagut de posar aquests mòduls "no se sap per quan temps..." segurament si diuen que serà per cinc anys, hi estaran com a mínim 10 o 15 anys, per tant sortiran moltes generacions de psicòlegs que s'hauran passat tota la vida escolar: primària, secundària i universitat en BARRACONS.. que bonic!!!!! Pensar la il·lusió que em va fer a mi quan vaig començar el meu primer curs de història de l'art a Girona, en la mega universitat de lletres, un antic monestir Dominic reformat súper guais... com seria la meva reacció si hagués vist que començaria els anys de universitat a uns CACA BARRACONS???
suposo que decepcionant....

fins aviat!!!

Bon dia immA!!!

4 comentarios

imma -

s'ha acabat la era barracons, comença la era MÔDULS PREFABRICATS!!!! jejeje..... qüestió de trobar un nom eufemístic adequat ehhehe.. com jo que em dic inmaculada concepción, pero pà los amigos me llamos conchi jejeje

chill -

Pensava que esto de los barracones se acabó con la era Paquito.

imma -

a vere a partir de la setmana que ve, faré de 9 a 2 del migdia classe i de 3 a 9 Abacus.... aaaais no sé què seraà pitjor, estudiar, treballar o les dues coses de cop snif snif...

Oranx -

Aprofita ara que després toca currar i també és un rotllo encara que diferentt