Blogia
imma

sociologia.... antropologia.. logia logia

es nota tan i tan que ja no som 15 d'agost, ni 20 d'agost ni cap dia d'agost!! ja sé que només estem a 1 de setembre.. però tot i així es nota moltíssim!! només dir, que el carrer del costat de casa meva tot just ahir a aquesta hora estava infestat de cotxes, i avui només hi havia el seat ibiza de la meva veïna, la furgoneta que hi és des de fa més de 6 mesos (el típic cotxe abandonat .... jeje) i ja tà.. i ara hi ha el meu Atos que per cert té 61 cavalls, no vegis la feina que dóna donar menjar a un ramat de cavalls tan gran jejejejeje
avui han vingut molts russus i russes al matí, però la tarda ha sigut taaaaaaan aborrida taaan taaaan!!!
buuf no he parlat massa de com són els russos.... ni falta que fa.. però avui els he estat observant, i per mi que sempre són la mateixa gent... que venen cada dia... perquè en serio són repetits!!! s'assemblen molt! amb aquella moda anys 80 cutre, amb aquelles ungles llargues pintades... aquells cabells retenyits... aquells escots exagerats de tetes exagerades.... amb aquelles sabates de tacó d'agulla... que no sé com no es trenquen la crisma!! i aquells homes grandullons de sibèria, amb cara bullida.... i són taaan mal educats! tots saltant com cabres a sobre dels MEUS elefants... fent fotos amb flaix, mirant amb cara de gos!!
Sí, els tinc molta mania molta molta molta! jejeje

bona tarda imma

per cert la floreta del museu cada dia és més pesada! mai havia conegut algú tan o´diós i prepotent! ja en parlaré un dia d'aquests..

0 comentarios