Blogia
imma

només tonteries

en el museu, sempre em toca està guardan i vigilant el jardí, a més de l'uniforme de "municipala arrepentida" porto una carpeteta amb enquestes.. em transformo en tot un personatge.. je je.. de fet sóc la que està millor de tot el museu, tinc molt poques càmares que m'enfoquin, per tant.. puc escaquejar-me que te cagues! escolto comentaris, i a vegades espio les parelletes que fan manetes als bancs més amagats... i cada hora veig com els elefants treuen aigua per la trompa.. de fet són com espersors o dutxes.... i de tant en tant també s'embussen... avui n'hi hvia tres que funcionaven molt bé, i un que estava mig embussat, i uns nens petis han començat a dir, mira mira hi han tres elefants que es dutxen i un que fa pipi!!!!!!!!!! que fa pipiiiiiii i ha anat per tot el jardí cridant.. i gairebé cau a la piscina.. a mi m'han entrat unes ganes increibles de riure... i casi caic a terra...
entro a la feina pensant quan acabaré aaaaaaaaaaaaagh!!!!

bona tarda

3 comentarios

jordi -

porra.... :)_--__---

jaja!
y eso de espiar parejas??
mujer! que somos mayorcitos! las manitas hay que ahcerlas, no mirarlas!
a no ser que quieras pillar ideas, posturas y demás claro, todo con ánimo docente eh?

imma -

como voy a llevar porra!!! no te imagines cosas eeh eeeh uiui
jajajajaa

chill -

Llevas porra?