Blogia
imma

..............

ahir vaig tornar a llegir els meus antics diaris.. ais senyor, tan tonta sóc? aiiis, i mira que aquesta mena de blog, és públic.. jejejejejeje
Ja no em menjo tan l'olla com abans, sóc tan estable iavorrida ultimament!! però us imagineu ser tota la vostre vida un adolescent?? amb aquelles històries que et montaves tu sol, amb les tonteries per les quals et preocupaves... ls baralles amb els pares per estirar bocinets de llibertat.. aquella reveldia amagada, aquelles ganes de canviar.. no sé, de canviar-ho tot... aquelles ganes de fer-te gran, de agafar un cotxe i fer la volta el ´món..... la independència, la formació interna personal.. aquelles ganes de plorar, aquell mal gairebé físic del creixement... on és tot això? us imagineu ser un adolescent paranoic tota la vida!! .. no ara ja no ho sóc.... almenys crec que no.... com podia, pensar i dir, i escriure el que escribia?? com?¿?¿ ajjaajjajajaja aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah imma qui ets? semrpe m'ho preguntava.. ara ho sé... doncs crec que no.. que no ho sé.. però potser ja no vaig per la vida estirant bocinets de llibvertat.. quan ja la tens... després... no se

áaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahssssss

bona tarda ( sí ara ja ho dic) imma

1 comentario

jordi -

todo son épocas.
Has pasado la del adolescente rebelde, ahroa estás en la del joven melancáolico/soñador.
Te falta el del adulto descontento con su vida, el de menopáusica sin sentido y alguno más... es que aún los estoy descubriendo