Blogia
imma

Despotricar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avui m'he kedat més estona al curro, he fet una hora i mitja extra, m'encanta... he fet una vista guiada en català, i hi havia el "jefessillu" per allà, un noi prim cara amargat... a mitja explicació ha comparegut per allà, i m'ha dit, no cridis tanT!!!!!!!!!1 mira, ke em critiqui el ke vulgui, la manera d'expresar-me, el que dic sobre Gala i Dalí, que no en sóc una experta, ni tinc intencions de ser-ho, però que em digui que no cridi? a veure, si cridés em quedaria sense veu a la primera de canvi, no crido entono, he fet molts anys de música i d'educació de la veu, per un costat i per altres, i puc paralr amb un to de veu alta i clara sense crida, jilipolles intedgral! el que passa és que és un amargat, i a mi només fan que fer-me anar com el pitu del sereno, n'estic farta!!!!!! perquè necessito les peles, perquè sinó ho engego tot a tomar pel cul... no, no m'agraden les crítiques, i menys quan tens persones desperdigades que si no parles una mica alt doncs no et fan ni putu cas.... i tonta no sóc, vale que aquestes visites són gratuïtes, però ja que expliques coses, et prens la molèstia d'oferir visites gratuïtes, doncs que apetxuguin!!!

Bé, ja està, punto i pelota!!
Demà em tornaré a passat tot el dia al piano... visca visca!!!..... i vigna russus, i russes, i guirilandia, i xaves, i gabatxos! que et treuen les cordes es col·len s'encaren.. vinga vinga...
definitivament, tinc ganes que s'acabi l'estiu, la calor, l'agost és una merda!!!!!! no m'ha agradat mai, mai mai... vull que vingui diumenge! vull fer festa, vull fer el perro!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggghhhhhh

bona nit
imma

3 comentarios

mary -

anims nena!!! com em vas dir l'altre dia ja sabem com son el jefes uns imbecils integral aixi q nosaltres podem ems q ells no ho oblidis mai aixo!!!

petonicus

cogollo -

uff quina por que fas

jordi -

jaja! los conflictos con jefes son siempre inevitables...
A veces los pillarías y les...y les.... ay! la penicilina curó a mucha gente pero dejó cada empanao...