Blogia
imma

homes

homes Quan sento parlar alguna amiga, o coneguda que el seu xicot, parella, company, o com ho volgueu dir, que ells no haurien de fer segons quines coses de la casa, com ara fregar, fer el dinar etc.. simplement m'esgarrifo, i em fa pensar que encara estem en època de les nostres àvies , quan la dona era un zero a l'esquerra, i només servia per portar la casa i fer el dianr, o una cosa "tan `poc difícil" com fer créixer els fills... no em considero feminista radical ni res d'això, però trobo vergonyós, indignant, i em fan pena aquestes noies... ja, ja sé que tothom pensa diferent, i que tothom viu la vida a la seva manera, i aquestes coses, però... a veure... al final ens haurem de creure les paraules del vaticà, que dies enrera va fer unes declaracions en contra el feminisme, el casament i l'adopció de parelles homosexuals.. i un llarg etcètera... és que si no comencem defentsant el que és nostra, el que som no s'aconseguirà res, i estarem al segle XXXX i encara estarem igual...

aaaiizzz

per cert la platja d'aigua xelida ( o aigua gelida.. etc..) és geniaaal!!!! llàstima que hi havia unes quantes persones, perquè sinó, avui hagués sigut ideal per anar sense banyador, jeje, al ser una platja sense gaire sol, així no hi ha tan perill a cremar-se i quedar mitja gamba.. com em sol passar sempre sniiiifff!!!!

LLàstima que els diumenges siguin tan curts :(

Bona nit imma

2 comentarios

jordi -

per cert!
ja em diràs quan tornaràs a la platje, em portaré la càmera per si de cas... ja saps que passo per moments delicats... ;")

jordi -

hole! farem col·laboració de weblogs tu i jo, eh? ;·)

Això de la parella està bé, igualtat, ho trobo bé. De fet jo m'estic pensant d'anar a viure solet i em tocarà fer la feina de ma mare...

Tot i això trobo que la igualtat és per tothom, tant per homes com per dones. Per exempletrobo malament el canvi aquest de la llei de protecció de la dona.

Si un home maltracta és pitjor que si ho fa una dona??
A tothom se l'ha de castigar per cabrón, sense mirar el seu sexe, raça o color del ulls...

Bueno, vagi bé la nit!!!