Blogia
imma

Aprèn

Sí, la vida és així nena, la vida és treballar en alguna cosa que no t'agrada, que no t'omple que no t'interessa el més mínim que t'aogobia, que a vegades et tracten com una tonta... i finalment perquè? per cobrar, per veure la nòmina de quatre xifres, una nòmina que no havies vist abans... sí nena, la vida és treballar, cobrar si tot va bé, i continuar per allà on havies començat...
Aquesta setmana he estat una mica anàrquica, tampoc tan bèstia, però una mica sí, em van renyar dues vegades eprquè callés, i avui m'han renyat per no fer cas a una norma bàsica de l'empresa, sí. bàsicament he fet el perro, i la setmana que ve serà pitjor, però me n'he adonat que he anat a la caixa catalunya i havia cobrat, i he cobrat una quantitat que mai havia vist junta.. fins ara era una mera becaria cutre... ara sóc una mera treballadora cutre....no sé què faré de la meva vida, si millorarà, si sempre serà així, si sempre m'estaré queixant... què?¿?¿ no ho sé... només sé que aparcar a l'esquerra més o menys m'en surto i en canvi a la dreta sóc una patata fregida..... de moment je je je

Bona tarda /vespre/ nit imma

1 comentario

jordi -

yo estoy como tú!!
También hace poco que me he estrenado de becario a currante de 4 cifras, y la verdad es que no sé para qué...
jornada laboral de 6 horas ya!!!(la de 4 para más adelante :P )

Y lo de aparcar...no sé si eres novatilla (no em he leído todo el weblog, de momento...) pero yo lelvo 4 años con el carnet y ahora que he cambiado de coche me cuesta basante aparcar en cordón... me hago torpe por días!!