Blogia
imma

Què és estimar?

Què és estimar? bé, ja sé que aquesta pregunta té una càrrega psicològica i filosòfica tan gran que és absurt voler respondre-la.. Però tot sovint m'ho pregunto.... què siginifica estimar? el que sé, és que el fet d'estimar, no significa que hagis de ser estimat, o sigui, que sigui un sentiment recíproc, pots estimar i que l'altre persona no t'estimi... A més també crec que hi han maneres i maneres d'estimar... i crec que la manera d'estimar, ve directament determinada per la persona, o sigui, que hi hauria tantes maneres d'estimar com persones hi ha.. i per tant encara fa més difícil la tasca de definir què significa, o què és estimar?
Com saps que estimes... suposo que ho saps i ja està....
Podem arribar a estimar moltes persones al llarg de la nostra vida, hi han persones que sempre hi seran, i d'altres que podem arribar a deixar d'estimar...
Aquests dies he descobert que m'agrada estimar, que em sento viva estimant a les persones que m'envolten... i encara que faci respecte pensar en estimar, m'agradaria poder dir que estimo a tothom a qui estimo. Poder acosatar-me a aquell algú, aquella persona que estimo, i dir-li T'ESTIMO!!!!!!!!!!
Però, també sé que demostrar que estimes a una persona, no cal usar cap paraula... no, l'estimació es demostra en petites coses de la vida, amb una carícia, o amb un somriure en un moment dolent, o amb un cop de mà en un precís moment... Es pot estimar, fins i tot una persona que hagis acabat de conèixer, serà una estimació especial... però ja serà estimar... es pot estimar la primavera, i sentir dolor al veure que s'acosta l'estiu...
fins i tot pots estimar l'ombra passatgera d'un núvol... o alguna cosa aíxí...

bé doncs, us estimo... i suposo que vosaltres ja sabreu qui sou....

bona tarda imma!

3 comentarios

Turandot -

Aiiis idò jo... jooo estim molt al meu moix xDD
Fèia que no entrava per aqui, esper que tot estigui bé, una abraçada ben forta :)

emma -

he somiat qe al weblog hi havia un dibuix duna tia mirantse al mirall en comptes dels nyis,...o ho he somiat o eres tu? o m'estic tornant boja?

emma -

i els nyiss??? on son????