Blogia
imma

Aixecar-se----

No hi ha maneres... avui en ferran ha marxat a les 7 del matí, i ell com si res.. amb la samarreta de color pistatxo que li vaig regalar jo mateixa... i jo.. m'he quedat dormida fins gairebé les 10!!! i no tan sols això, sinó que després he anat a mirar la tele... i no un programa qualsevol no... bé, he mirat els matins de tv3, encara em salvo una miqueta no?
He posat una rentadora, i la tia (la rentadora vull dir) ha començat a escopir aigua! total que ha quedat la cuina ( que és on tenim la rentadora) tota inundada!!!
La rouspi estava patxutxa, com una rosa d'aquelles que et regalen per Sant Jordi i que al cap de dos dies ja són més pancidetes que jo què sé.. doncs així és com estava ella... li he fet arròs... a veure si es recupera...

Jooo com trobaré a faltar a la rous, i els nostres bailoteos al pis... l'any que ve les coses canviaran molt.. o pot ser no tant com em penso...
Crec que he repetit moltes vegades el pànic que em fa créixer... de fet sempre he admirat a Peter Pan... i al mateix temps sempre m'ha fet molta llàstima... valoro la gent que té valor, que no té por, que no li fa por tirar endavant i acceptar els canvis amb bona cara... vinga vinga!!!
L'emma està a punt de fer els exàmens de sel·lectivitat... i jo, ja estic fent la segona carrera.. i la Pesseta ja té 7 anys... i la marina també :P...
I ultimament fa caloreta, l'estiu està picant a la porta... i m'hauria d'alegrar de poder riure cada dia, i ballar los Gorilas de Melody amb en JA... i de poder recular tres vegades per comprovar si he tancat la porta bé, i de oblidar-me el mòbil, o que caigui pel WC... i de fer tard, de menjar calipos de lima limón, o de maduixa, o un magnum de corazón de trufa... i de mirar com passen els núvols per sobre l'edifici de Telefònica de davant del pis... i bé .. tot això...

Bona tarda imma!

0 comentarios