Blogia
imma

Stresssssssssssss

Stresssssssssssss No sé com anirà aquest estiu, castigada tot ell al museu de Púbol.. massa mal de caps m'està donant la veritat.... potser, com diu en Ferran, sóc una exagerada i en faig un gra massa de tot plegat.. però el que sí que és veritat és, que molt sovint em sento com l'últim mico de tot arreu.. No, ja sé que no és veritat i que aquesta sensació només la tinc de tant en tant, i sé ben bé que només és fruit del moment, però sovint aquests moments són molt estressants i em desequilibren…
Avui al final no he anat a la Pera, hi havia d’anar, però entre que em fa mandra, haig d’acabar treballs, i a més demà hi haig d’anar per força per el famós contracte… que al final ja no sé si serè treballadora, o si seré un reforç o QUÊ CONY SERË!!!!! Això sí potser aquesta vegada no callaré… Sí sí.. sempre dius el mateix i sempre acabes callant i fent el que et manen…i pobre de tu que et queixis!! Pobre de tu!! Pobre de tu!!!! ........................................................................................................Si sempre m’estic queixant.. de fet siem canvien l’horari a les 6.30 ja estaré al carrer, i el diumenge tindré festa i al tenir festa podré anar a fer volts amb en Ferran.... o simplement descansar estirada algún racó amb aire condicionat.... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Busca el costat positiu de les coses i intenta disfrutar del que tens.. i vinga plus...

Bona tarda imma

1 comentario

rouse -

Tia ànims, que tothom està igual...
Quin pal de treballs i merdes...
Un petó enorme, poder que vagi a dinar!!!