Blogia
imma

és mentida!!

és mentida!! Sempre havia sentit a dir que fer Magisteri era una diplomatura molt fàcil i que es podia treure sense cap esforç, i que ui!! que ve que viuen els de magisteri!!! Dons és Mentida!!!!!!!! mentida, perquè crec que vaig treballar molt menys durant els cinc anys que vaig fer d'història de l'art!!
Estic estressadíssima!!! tinc mil i un treballs, amb mil i un grups diferents!! i a sobre, sovint no ens posem d'acord i és un merder de cal déu!!! quin cacau!!!
A sobre no sé com m'ho faig que sempre acabo fent de coordinadora.. o sigui, tu fes això, tu l'altre, tothom preguntant què ha de fer, si el que ha fet està bé, com si fos la profe.. bé com si fos el que sóc la coordinadora... ais no sé pas com acabaré...kin estreeess!!!
A més si l'any que ve em vull preprara les opos.. pot ser hauré de deixar algunes assignatures i mirar de fer magisteri amb més anys.. aisss... kin paaaaaaaaaal

Bé, res doncs vaig a dinar que he kedat altre cop a la tarda per fer el programa del kids pix! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Sort de la mama :Pmerci

bon dia (plou mooltiiiiiiiiiiiiiissim!! aaaaaaaaaaaah
Imma

3 comentarios

Turandot -

Ostres, quines coses...
Jo me vaig treure història, i ara he fet la preinscripció per magisteri :s
No me diguis aquestes coseeees

emma -

jo dic el mateix
dos examens he fet avui i no vaig estudiar res
xddddddddddddddddd
potser que m'espavili que......ui...són els ultims que faré a linstitut!!

rouse -

Tia no t'amarguis i organitzat! jo també tinc feina i estic als ordinadors m'he viciat molt! Un petó i ànims, jo estic per ajudar-te!