Blogia
imma

fets quotidians (les florestes són de ceip camí mig de Mataró)

fets quotidians (les florestes són de  ceip camí mig de Mataró) Si analitzecim les converses que arribem a tenir durant el dia, arribaríem a la conclusió, que o bé estem una mica tarats, o bé no tenim res interessant a dir.. o les dues coses...
Entrant a la facultat d'educació:
- Ei hola
-hola, què has dormit fins ara?
- fins ara?, què va fa estona que estic aixecada... he tingut temps de perdre dues sarfes i tot...
- ostres quin pal, estic ben avorrit i només fa mitja hora que estic aquí... imagina..
- ja veus... què vols que et vagi a comprar l'entrepà del matí..
- no nocal, bé pot ser sí, bé, si de cas hi vaig jo i tu em vigiles això?
- com vulguis..
...........
- hi ha massa cua....
- i jo no tinc massa temps, he de fer fotocòpies...
- bé doncs res..
- res
- per cert, vols o no el diari?
- ah sí, ja el tinc...
- doncs ja està, ara tens classe?
- Sí fins les 2
- dons ens veiem al pis
- dons això, ens veiem al pis.. no t'estressis..
- ja veus, no m'estresso...

Am converces com aquesta on es pot arribar? enlloc....

les flors de la capçalera són d'aquesta escola jeje a que són mones
CEIP Camí del mig de Mataró

10 comentarios

ruru -

dons .... q si q l'emma te molta rao ,, sort d'aquestas conversas ...q si q fan mes portable ,, estar amb algu ,,, depsres ja ve lo altre.. i el ninotets , ahn anat be ??? besitos , petonitos

emma -

me mola cardar rollos.
no em donis motius.
o no callaré.

Manel -

-Hola. He vingut a comentar...
-Hola. Comenta...
-Mola el post..
-Gracies.
-Adeu
-Au!

imma -

emma, tampoc és que m'obsessioni... bé una mica sí.... jejeje

Turandot -

El pan nuestro de cada día...

cogollo -

-Hola, que tal?
-Bé, i tu?
-Doncs mira, tirant.
-Ah, "buenu"
-Et veig bé...
-Em conservo...

I blablablablabla... és un model de conversa habitual aquest...

emma -

són com silencis que ens uneixen.. (i si no hi ha prou confiança com per tolerar un silenci sense posar-nos nerviosos cal atacar amb converses d'aquest tipus).

emma -

sí que es veu.
estàs obsessionada amb les converses fàtiques...
no veus que aquestes són les que conserven els vincles?
no sempre tenim coses transcendentals a dir, i no sempre tothom està disposat a escoltar (quasi mai ningú), i, etc.
és més fàcil parlar sense pensar, parlar per dir, per omplir l'aire, per estar junts.
hi ha tants motius...
no et carreguis aquestes converses! que tenen més profunditat de la que et penses!

imma -

ostres doncs ara no recordo quin era la pàgina... ja la buscaré

ruru -

si , tens rao ,, quines converses q tenim, , jaja`pero mira , aixo es lo q hi ha , jaja
i la pag de les floretas no es veu nena ....petons titimo