Blogia
imma

Tal dia fa 18 anys

sí, ara fa 18 anys els meus pares es van casar, jo tenia.. mmm 5 anys?? ooooh kina nena tan peke!!!... i anava vestida amb un traje blanc amb una camisa groga amb "pajarita" negra, i crec que m'ho vaig passar bé, vaig està asseguda a la falda del meu pare durant tot el casament... als jutjats de LA Bisbal.... tal dia farà 18 anys, que les meus pares van complir els seu somni, de viure i compartir la seva vida per sempre ... la princesa del país de les fades es va casar amb el seu príncep... i ningú ha pogut destruir tot el que han pogut arribar a crear, i a estimar...

Com diu la meva mare vam començar siguent 4, (l'emma a dins la panxa ja feia brega) i ara som 5 ( amb en ferran....) .....

Per molts anys!!!!! A menjar molts caramels i a fer molts petons de xocolata, nata, i coses bones!!!

Us estimuuuuuuuuuuu

Bona tarda imma!!!!!!!!!!!

4 comentarios

cogollo -

x molts anys

imma -

Si us estimoooooooo!!!!!!!

ruru -

gracias a les dues , jajaja
saps .... encara recordo tot ,,, com si fos ahir ,, va ser un casamnet diferent , jajajaja a que si ???
i no puc entar a la web, sort q el papa va guardar aquesta adreça...la inicial ...
la de rouspi .. no puc ,,, al menys quant jo hi vaig no ,,,,,
i es clar ara som cinc, i espero ql'emma tb enn oporti algu ,,, i encara vull ser mes , jajajajajjaja petons

Turandot -

Molts d'anys Ruruuuu
Enhorabona pel final feliç del conte, i pels fruits del mateix ;)