Blogia
imma

Ara sóc l'emma....

Ara sóc l'emma.... Feia dies que no reia tant! L'altre dia, la meva germana va començar a analitzar els meus posts i a riure's de les meves faltes d'ortografia, d'expressió, i de les altres faltes fetes per culpa d'escriure exessivament ràpid i sense repassar res abans d'enviar... i no només vam riure d'això, sinó que va començar a llegir algun post meu a l'atzar, i vaig poder comprovar que a vegades, sense adonar-me, sóc molt sensacionalista!!!! Però la veritat és que quan escric aquí, ho faig gairebé igual com si estigués parlant, no analitzo cada mot, cada paraula, cada sinònim, per donar un caire intel·lectual, o de perfecció lèxica.. només intento explicar coses, tonteries pot ser... sovint em desfogo... o simplement m'entretinc entre el canvi de classe, o abans de sopar, o després... Pot ser hauria de fer una mica de cas a la meva germana i mirar una mica aquestes faltes, o revisar el post abans d'enviar... però pot ser després perdria l'espontaneitat, o pot ser deixaria de ser jo mateixa, o potser convertiria el meu blog en una cosa més postissa... Faig monòlegs interiors, que segurament només m'interessen a mi, no sé. Sóc conscient que hi han blogs, weblogs, bitàcores, que són una delícia llegir-los, ja que, són d'una riquesa ortogràfica, gramatical molt acurada, i sovint són historietes anècdotes, o relats molt interessants... i per això, moltes vegades sento vergonya de mi mateixa, i no entenc com sóc capaç de publicar coses sense sentit, plenes de faltes... pot ser per aìxò, vaig trigar una miqueta a atrevir-me a escriure un blog... per por que em llegís alguna persona d'aquestes (que sou la majoria) que escriuen bé... però un cop vaig començar a publicar, em vaig sentir molt bé, no sé com explicar-ho, em diverteix escriure aquí, molt sovint penso: a veure quina una explico al blog!!! i és molt entretingut! a més em serveix per crear el meu propi món, aquí jo sóc jo, jo decideixo què escric i què no....
Ahhh no penseu que les coses van acabar aiquí!! jo vaig començar a "acollonar" el blog de la meva germana!!! i tampoc em vaig està de res!! tot i que reconec que el seuéstà molt més ben escrit, a mi m'agrada molt llegir-la, a més és la meva germana... tot i que no la sé reconèixer amb castellà, és una emma castellana........ :P

Apa apa, que avui tampoc he fet res!!!!!! uuuuuuuuuuuooooooooooooooo

Bona tarda imma!!!

pd: per cert Emma si llegeixes això, pensa que simplement, t'estimo molt ( que cursi que sóc per déu!!!) jejejejeje

11 comentarios

Anónimo -

que sun nyiu ,,, el n inot aquet?? , d'on las tret, jaj es molt maco , tititmo

imma -

jeje, feia dies que no tocava gaire res del blog, i l'altre dia vaig descobrir el nyi i el vaig posar i ara he convertit la pàgina en un súper nyiu!!

Turandot -

Quan has empaperat el blog??? si ja pensava que m'havia equivocat d'adressa!!!
A mi m'agrada com escrius, cada blog té la seva personalitat, això és lo divertit, no?

emmah -

ahhhhhhhh!!!! NO TINC SALDO!!!!!!!! (com sempre)

emmah -

teta, mira l teu imeil, qe ara n s qin s, qe te nviat 1 csa qe ya aurias daver yegit am anterioritat..
i que ho llegeixi també la rouspi!!
apa, doncs (t'ho he enviat a tirufly)
vaig a dormir...

cogollo -

doncs mira que de faltes no em qedu cutr jo ;PP

imma -

no us ho perdeu!!!! http://fondodebikini.webcindario.com

rouspi -

sóc la Rouspi, no la Roupi... a veure si ens fixem més a l'hora d'escriure el nom de les amigues! si és verita van venir a veure'm a casa! va ser super guai! un petó ben gran1 jo també vull esciure'm un blogia...

imma -

je he vist la falta que has fet, vaig adonarme de que!!!!!!!!!!! jajajaja te la volia retreure!!!!!! ooooooooooo

emmah -

ui, he fet faltes: "vaig adonar-me de que ---> vaig adonar-me que", etc!

emmah -

no analitzo cada mot, cada paraula, cada sinònim, per donar un caire intel·lectual,

¬¬
també es pot escriure "bé" sense tenir la intenció de donar-li cap mena de caire... xDDD
hahaha

jo amb els poemes també creia això de l'espontaneitat.. i els que vaig presentar allà a palafrugell no van ser retocats. però després vaig adonar-me de que es pot retocar una cosa sense que perdi la seva essència i que fent-ho probablement aquesta "cosa" quedarà millor. i així va ser com vaig deixar una mica enrere la inspiració i vaig començar a "arreglar" poemes.
la gent canvia.
però un post és un post... i no sé pas. jo no és que els canvii molt, només intento no fer faltes (i des que escric el weblog no faig faltes als examens de castellà, cosa que em va molt bé...XD).i com que sóc una maniàtica de la gramàtica.. també intento no fer faltes gramaticals.
pel que fa al lèxic... uhm. ja m'agradaria tenir més vocabulari, ja ho saps, però què hi farem.
ai, renoi, cazum l'os pedrer.
demà em presento al concurs de Sant Jordi de l'institut :S
xdd
jo també t'estimo
qué será qué serà....