Blogia
imma

clausura

clausura Ara farà més de 48 hores que no surto de casa.... mmmm perquè? doncs no ho sé, sempre em passa el mateix, quan tinc dies de festa i em quedo a casa, doncs em quedo a casa... viciada a internet o mirant la tele, i també llegeixo, no serà tota l'estona vicis dolents!!
De tant està tancada i reclosa dins de casa, m'ha agafat mal de cap..... bé suposo que demà serà un dia més actiu, tinc previst anar a veure la Rosa Mari a l'Atmetlla del Vallès, havia de baixar ella i anar a la Fundació Vila CAsas on treballàvem abans, però al final no hi vam anar. Tinc ganes de tornar a Torroella i veure el Palau Solterra amb els seus fantasmes, i recordar vells temps!!! segurament hi tornaré la setmana que ve...
Dissabte anirem al museu Dalí de Figueres, hi tinc entrada lliure, ja sóc de la casa.. hi aniré amb en Ferran que ell encara no ha visitat mai el museu Dalí de Figueres, bé ni tampoc el de Púbol! Un cop hagi visitat el de Figueres i el de Púbol haurem completat el triangle dalinià... i pensar que a mi Dalí mai m'ha ni fred ni calor, i ara semblo una obsessionada!!! Diumenge tindré la meva primera visita guiada... a veure què tal!

bona nit imma!

2 comentarios

Manel -

Que ho passes molt be...

cogollo -

ohhh! els fantasmes.